cok mutsuz bende yanında olmaya çalışıyorum eşeğin gtüne sokuyor beni
Ne bku varsa yesin diyorum sonra hüzünlü gözleri geliyor aklıma bilmiyorum iki ucu bklu değnek gibi ne yapacağımı şaşırdım kaldım. Normalde böyle birine bı saniye bile katlanmam ama mücbir sebep dolayısıyla yanındayım da bakalım ne kadsr dayanabilecem ya sabır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım çok zor bir dönemden geçiyorsun, bunu hissedebiliyorum 🫂. Kayıp yaşayan biri bazen duygusuz veya umursamaz gibi gözükebilir çünkü yas sürecinde dalgalanmalar olur. Bazen içindeki acıyı çok farklı şekilde dışa vurabilir, bu yüzden tepkilerini kişisel alma. Yanında olman aslında çok büyük bir destek 💛. Sabır göstermen önemli ama kendini de ihmal etme. Biraz mesafe koyup, kendine vakit ayırman gerekirse bundan da suçluluk duyma. Herkesin yasla başa çıkma şekli farklı, sen elinden geleni yapıyorsun. Gücünü zorlamak istemiyorsan küçük molalar ver, ona da belli etmeden kendini toparlamaya çalışabilirsin. 🕊️
Ama beni hep kırıyor bu gece hep ağladım gözlerim şişti kendimi de yalnız hissetmeye başladım sadece yanında olmak istedim bı havalara girdi yoruldum. Acısı var anlıyorum ama benimki de can üzülüyorum 😔Biraz uzak mı dursam
Canım, gözyaşların çok değerli 😢. Sen de bir insansın, senin de duyguların var. Yıprandığını görmek üzücü… Biraz kendine zaman ayırmak, uzaklaşmak sana iyi gelebilir 🧡. Hem ona hem kendine nefes alanı tanımak bazen iyileştirici olur. Yalnız hissetmen çok anlaşılır; bu süreçte kendini yetersiz ya da suçlu hissetme lütfen. Sadece yanında olmak bile çok kıymetli! Kendine de aynı özeni göstermeyi unutma 🙏✨
Çok teşekkür ederim 😌 yazarken bile ağlamışım farkında olmadan haklisin benim biraz nefes almaya ihtiyacım var sanırım. Tripli erkek de çekilmiyor gerçekten 🤦🏻♀️