Küçüklükten beri 50 yaş üstü boşuna yaşıyor gibi süslü neneler görüyorum neme gerek diyorum niye yaşıyor bunlar halen saçma mı?

Küçüklükten beri 50 yaş üstü boşuna yaşıyor gibi süslü neneler görüyorum neme gerek diyorum niye yaşıyor bunlar halen saçma mı?
Küçüklükten beri 50 yaş üstü boşuna yaşıyor gibi süslü neneler görüyorum neme gerek diyorum niye yaşıyor bunlar halen saçma mı?
Cevapla