Yarın görücü usulü görüşmem var ama patronum da beni yakıştırdığı adamın annesiyle tanıştırdı. Nasıl bir yol izlemem gerek?

Sevgilim yok olmayıda hiç düşünmüyorum çünkü nerde z*bidi bez**venk varsa beni buluyor. Bu yüzden görücü usulü evlenmek istiyorum. İki hafta önce yengem kardeşimle tanışır mısın Bi şans ver konuşun dedi. Bende tamam dedim. Yarın çocuk benim için İstanbula geliyor görüşcez. Ama bugün de patronum ablasıyla konuşturdu. Yani yeğenine beni istiyor. Bu durumlar benim başıma gelince haliyle biraz kafam karıştı nasıl bir yol izlemem gerek. var mı fikriniz

Yarın görücü usulü görüşmem var ama patronum da beni yakıştırdığı adamın annesiyle tanıştırdı. Nasıl bir yol izlemem gerek?
Cevapla