Kalbini kırdığınız birinin ölümüne şahit oldunuz mu?

Tek bende mi var bilmiyorum ama birine aşırı sinirleniyorum mesela kalbini kırıcakken laf söyliyecekken hemen aklıma ya onu bir daha göremezsem başına bişey gelirse diyorum vicdanımın sızısı nasıl gider diyorum bu daha çok ailemde oluyor mesela annem beni çok sinir eder baş belasıdır ama laf söyleyemem bazen dayanamayıp onu kırdığımda bir gün belkide annemi asla göremeyeceğim geliyor ki annem benim hassas noktamdır ama böyle diye diye de kendime çok zarar veriyorum düşüncelerime
Kalbini kırdığınız birinin ölümüne şahit oldunuz mu?
Cevapla