Bu olayın farklı bir tarafı nasıl olabilir?

Şimdi eski sevgilimle medeni bir şekilde ayrılmıştık. Aradan 1 yıl geçti ve tekrardan konuşmaya başladık. Birlikte olduğumuz zamanlara ne kadar özlem duyduğumuzu belirttik. Ve bu 1 yıl boyunca neler yaşandığını anlattık. Bana birisinin ondan hoşlandığını ancak kendisinin istemediğini, heves etmediğini, ümit vermediğini ve arkadaşlarıyla arkadaş olduğu için de mecburiyetten aynı ortamda bulunduğunu söyledi. Anlayışla karşıladım. Birkaç gün önce bahçede onu o çocukla baş başa konuştuğunu aynı zamanda da dediği gibi bir grupta da beraber olduklarını ama orada bile ne zaman görsem arkadaşıyla değil de o çocukla konuştuğunu gördüm.(Üstüne bir de gülüşmeler samimiyetler falan) Ardından ben de "hayırlı olsun" mesajı attım. Bana "saçmaladığımı, kabalık ettiğimi" söyledi. Uzun bir tartışma yaşadık."olaylara benim açımdan bakmıyorsun kafanda bir şey kurmuşsun ve ona göre hareket ediyorsun" diyip durdu. Sonra da engellendim. şu an pişman gibiyim çünkü onu hala seviyorum ve eski zamanlarımızı çok özlüyorum. Başka bir platformdan yazmayı düşünüyorum. Ancak bu olayın nasıl farklı bir tarafı olduğuna aklım ermiyor. Ne yapmalıyım? Suçlu ben miyim, gerçekten kabalık mı ettim?

Güncellemeler
1 yıl
ALLAH İÇİN YARDIM EDİN
Bu olayın farklı bir tarafı nasıl olabilir?
Cevapla