Nişan attık, karşı taraftan kimse beni aramadı?

1 sene nişanlıydık. İlişkimiz süresince ailesinden kimseyle bir sorun yaşamadım. Ta ki çeyiz dizmeye evimize giderken kayınvalidemle ufak bir tartışma yaşadık. Sonra birbirimize soğuk ve mesafeli kaldık. Bu durum nişanlımla da aramı bozunca ayrıldık. Nişan attığımızdan beri beni onun tarafından hiç kimse aramadı, sormadı. Bu durum normal mi?

Nişan attık, karşı taraftan kimse beni aramadı?
Cevapla