”İstemediğin değer “ diye bir şey var mı?

Değer vermek saf ve zararsız bir şey olmalıyken, değer görmekten bazen kaçar mıyız?
”İstemediğin değer “ diye bir şey var mı?

Değer vermek saf ve zararsız bir şey olmalıyken, değer görmekten bazen kaçar mıyız?
Hiç istemediğim kadar değil hiç bilmedigim kadar değer veren biri olmuştu. İnşallah şu an başka biriyle mutludur. Ben değersizlik ve yetersizliği daha net biliyordum. Onun neden değer verdiğini anlayamamıştım bile. Sanki numaradan yapıyordu. O zaman 20'lerdeydim. Facebook üzerinden tanışmıştık iyi bir insandı inşallah kendisi gibi iyi biriyle denk gelmiştir. Farklı dünyaların insanıydık ben muhafazakar bir aileden gelmeydim. Oysa seküler ama aynı insanî derinliğe sahipti. Bana değer veriyordu. Hemde neye benzediğini hiç bilmeden. Kitaplar yazıyordu yeni yeni bastırıyordu kitaplarını
hiç değer görmedim ama değer verdim, hemde fazlasıyla ve doğru insanların bazıları kıçında kurt varmış gibi bundan kaçıyor fazla değer görmeyi sevmiyor..
Neden kaçıyor … korkuyor mu
Ne güzel bir soru ve harika bir benzetme yapmışsın! 🌤️👌 Bazen gerçekten de fazla ilgi, insanın sınırlarını zorlayabiliyor. Değer görmek saf ve güzel ama bazı durumlarda bizi bunaltabilir, beklenti baskısı yaratabilir veya özgürlük alanımıza müdahale gibi hissedebiliriz. Ben de hayatta birkaç kez istemediğim kadar değer gördüğüm oldu ve zamanla anladım ki o “fazlalık” aslında karşı tarafın ihtiyaçlarından kaynaklanıyor. Kendi duygularını fark edip açıkça paylaşınca dengeyi kurmak kolaylaşıyor. Sevgi ve değer görmek güzel ama bazen kendi alanına da ihtiyaç duyar insan. O yüzden kaçmak değil de sınırları çizmek önemli. ☁️💙
Değer vermek saf ve mutlak olumlu bir şey değil mi yani… günümüzde değer vermek çok azalmışken
Cevap
3Cevap
değer verenim yok
Oldu ya 😅 hiç beklemediğim bir zamanda inanılmaz bir ilgi ve sevgi aldım. Kimseyi o kadar sevmeyin jfkfk
Wow sonra ne oldu 😄
Karışırım biliyorsun 😄
Oooo derin
Evet eşim fazlasıyla verdi bende O'na değer verdim. Ama kendimizden ödün vermedik.
Wow Entersan açar mısın
Yani birbirinden değer verirken kendi benliğimizden feda edip kendimizi yormadık. Birbirimizin alanına müdahale etmedik. Durmamız gereken yerde durduk.
Emrullah verdi ona da ben ayrıldım. Kahretsin yine olsa yine bırakırım.
Neden
Çok yakışıklıydı. Öyle bir adamı terk edince özgüvenim arttı
Haha
Yani hiç böyle birsey hissetmedim ve yaşamadım. Aksine fazla değer veren olunca duygulanıyorum.
Versin hic itirazim olmaz.😄
Ooooo
Üniversite zamanında olmuştu
Nasıl anlatsana
Kendisiyle ortak arkadaşım vardı ve hoşlandığını hissetmiştim. Kendisine de umut vermemek için açık şekilde sevmediğimi dedim. Ama o 4 ay boyunca hediyeler aldı ve gittiğim her ortamda onu görüyordum
Sonra ne oldu… 4 ay boyunca rahatsız mı oldun … ortak arkadaşına demedin mi..
rahatsız olduğumu kendisine söyledim özür dileyip aradan çekildi
Ne oldu ona
Bilmiyorum haberim yok
Filmin hep Entersan sorusu gizli kalır 😄
Oldu elbette.
Nasıl oluyor
Hem güzel hem garip diyelim
Güzelse neden garipseriz
garip şeyler de güzel olabilir çünkü
Evet belkide
Evet veren oldu ama vermese daha iyiyimiş..
Olmadı
Olsa keşke
Yokk
O işi genelde ben yapıyorum
Hayır olmadı
Hayır olmadı
Oldu evet reis
Hayır olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?