Ben ne yapmalıyım detayları aşağıya yazdım?

Evliyim eşimin annesini sevmiyorum ama bana hiç zararı olmadı eşim görüşmesin beni oraya götürmesin onlar gelmesin diye annesinin bana ağır hakaretler ettiğini söyledim iftira attım iki aydır görüşmüyorum eşim de hesap sormuş annesine öyle bişey demedim demiş eşim sürekli aradaki sorunu çözün diyo dün de annesini babasını bize çağırdı bende onlar geliyo diye evden gittim geceye kadar gelmedim beni bulamadı. Bulduğunda bu evlilik bitecek boşanıcaz dedi. Aradan zaman geçince ben bu evliliği bitirme taraftarı değilim düzelirsen hiç bişey bitmesin sen böyle biri değilsin dedi. Ben ne yapmalıyım lütfen akıl verin

Ben ne yapmalıyım detayları aşağıya yazdım?
Cevapla