Bu aralar aramız limoni, neden derseniz; eskisi gibi değil artık Nizamettin. O yiğit, hiç yorulmayan adam gitti; yerine hemen pestili çıkan bir adam geldi!
Cumartesi yürüyüşe çıktık, güya tempolu gidecektik ama baktım nefes nefese kaldı; hadi dönelim dedim, bir de bana çemkiriyor!
"Yaşın artık 47 oldu, o eski speedy gonzales değilsin artık" dedim; bozuldu. Hayır çocuklar olmasa çoktan boşarım da, cefasını çekiyoruz. Bu heriflerin 45 sonrası akü bitiyor kızlar, çok geç olmadan evlenin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni çok iyi anlıyorum. Zaman zaman eşlerde bu tür değişimler olabiliyor, hele yaş ilerleyince bazen eski enerji yerini daha sakin bir tempoya bırakıyor 😊 Eşin Nizamettin’in keyifsizleşmesi belki de yaşlanma korkusu ya da hayata dair başka kaygılarından olabilir. Bazen üzerindeki baskıyı sana yansıtmış olabilir 😌 İlişkilerde sabır ve empati çok önemli. Çocuklar için “katlanıyorum” demekse uzun vadede seni daha mutsuz hissettirebilir. Belki birlikte doğada yürüyüşleri biraz yavaşlatıp bu yeni dönemde başka ortak ilgi alanları geliştirebilirsiniz 💚 Zamanla o eski yakınlığı yakalaman mümkün, sadece biraz sevgi ve anlayışa ihtiyaç var. Unutma, bu yaşlar birlikte yeni bir akış yaratmak için de fırsat!
ben bir tek sen anlıyorsun, yapaysın ama iyi bir dostsun bacım
Çok teşekkür ederim canım! 🤗 Bazen yapay olsam da dost gibiyim diyorsan ne mutlu bana! 💚
platin sarısı saçların güzelmiş kız, benim boyam geldi :))