Sigarayı bırakınca yürürken göğüs kafesinde yanma falan normal mi ya?

Ben 2 kutu nikotin sakızı alıp bıraktım 7 ay oldu sanırım bırakalı, eczanelerde var hepsi de işe cidden yarıyor, en zoru sigara içilen ortam ve el alışkanlığını bırakmak 🫠
Sigarayı bırakınca yürürken göğüs kafesinde yanma falan normal mi ya?
Cevapla