Günümüz erkekleri neden bu kadar cimriler?

Çaba yok, emek yok, para harcamak yok. Senden ilgi bekliyor, sevgi bekliyor, fedakarlik bekliyor ama herşeyi bedava istiyor. Bir kuruş harcamadan, zaman harcamadan...

Yahu ben bile karşı taraf için az da olsa para harcamaya meyilli oluyorum bu çok ilginç.

Adam evine çağiriyor, arabada takilmak istiyor, sana bişey ismarlamak istemiyor ama sen ona yemek yap, pasta börek yap istiyor. Evlenmek istemiyor ama cinsellik istiyor. Sadakat göstermiyor ama sadakat istiyor. Senin onun malî durumu hakkinda soru sormanı istemiyor çok sert tepki veriyor ama kendisi senin ve babanin hatta dedenin bile malvarliğini yokluyor.

1 kahve bir yemek ismarladiği kadina "yiyici" diyebiliyor. Kıçına tekmeyi yiyenler hep kadınları suçluyor. 1 kahve 1 yemekle mi para avcisi oluyor bu kadınlar?

Eee peki herşeyi ben karşılayip senden hiçbir şey beklemiyceksem seni napim?

Günümüz erkekleri neden bu kadar cimriler?
Cevapla