Çaba yok, emek yok, para harcamak yok. Senden ilgi bekliyor, sevgi bekliyor, fedakarlik bekliyor ama herşeyi bedava istiyor. Bir kuruş harcamadan, zaman harcamadan...
Yahu ben bile karşı taraf için az da olsa para harcamaya meyilli oluyorum bu çok ilginç.
Adam evine çağiriyor, arabada takilmak istiyor, sana bişey ismarlamak istemiyor ama sen ona yemek yap, pasta börek yap istiyor. Evlenmek istemiyor ama cinsellik istiyor. Sadakat göstermiyor ama sadakat istiyor. Senin onun malî durumu hakkinda soru sormanı istemiyor çok sert tepki veriyor ama kendisi senin ve babanin hatta dedenin bile malvarliğini yokluyor.
1 kahve bir yemek ismarladiği kadina "yiyici" diyebiliyor. Kıçına tekmeyi yiyenler hep kadınları suçluyor. 1 kahve 1 yemekle mi para avcisi oluyor bu kadınlar?
Eee peki herşeyi ben karşılayip senden hiçbir şey beklemiyceksem seni napim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kadınlarda, emek var mı çaba vb en ufak gösterişte gtü başı dağıtıyorsunuz :d hayatında zorluk çekmemiş insanlara çok bile
Evde kalacaksın tek çaresi bu umudu kes erkeklerden boş ver
Evde kalirim yine de bu parazitlere yar olmam
Aynen öyle
Siz kadinlar yuzunden yine. Hayat musterek kadin erkek eşit diye diye erkekleri kadinlastirdiniz.
O kadar da cimri olunmaz be
Bir keresinde biriyle flört ediyordum , çoook yıllar evvel. Sahilde yürüyoruz , susadim dedim o da suya para mi verilir ilerde çeşme var dedi çeşmeye gittik. Millet dondurma yiyor. Gel hadi dondurma alalim dedim. Panik oldu yok ben namaza gideceğim dedi camiye koştu. Iki saat çikmadı. Ben de o çiktiğinda iki külah dondurma alip yanina gittim çok utanmişti. Bana diyo ki sana bişey ısmarliyim şu saticidan boncuk bileklik alayim mi diyo.
O gün ayrildim ondan.
Hak etmiş böylelerini nereden buluyorsun sen nerede oturuyorsun
Ve bu kişi Bilgisayar Mühendisiydi maaşı vardı. Öğrenci olsa neyse dersin
İlginç vallaha öyle
Karşılıklı her şey
Nasil mesela? Karşi taraftan ne bekliyorsunuz mesela?
Kullanılmış hissettirmesin beni yeter oldu mu
Mesela napinca kullanilmiş hissedersin?
İlgi vermeden ilgi istemesi sevgi vermeden sevgi beklemesi emek vermeden emek beklemesi ilişkide partner değil de çocuk gibi davranması
Kardeş iyi misin? Canlılar aleminde hep ilk adımı erkek atar ve dişiyi birlikte yuva kurmaya ikna etmek için çok fazla çabalar. Sen ise karşidan bekliyorsun
Karşıdan değil karşılıklı
Işte bu yüzden sadece Alfalar üreyebiliyor
Anladım hayvanlarla ilişki yaşa o zaman ne diyim
Sana da elinle mutluluklar😂
İğrençsin
Ne cimrisi kardeşim ben öyle değilim
Bugüne kadar bir kız için en fazla ne yaptin?
Şehir değiştirdim altın aldım
Nasil şehir değiştirdin?
Ben istanbuldayım kız Ankara'da yaşıyordu
Nasil işte? Ev iş meselesini aileni nasil çözdün? Taşindin mi ziyarete mi gittin?
Ziyarete gitti aileme gezmeye gidiyorum diyordum gece 1 2 gibi çıkıyordum otobüsle sabah 8 9 gibi orada oluyordum buluşuyorduk evine falan gidiyordum oraları anlatmayayım sonra saat 5 gibi çıkıyordum tekrar gece 11 12 gibi evde oluyordum
Bu ziyarettir. Şehir değiştirmek değil
Olm istanbuldan Ankara'ya gidince şehir değiştirmiş olmuyor musun iki mahalle yana gitmiyorum 4 5 il geçiyorsun
Seyehat o, taşinma değil
Konuşma karı gıt yemek yap
🤣🤣🤣 Annene yazık olmuş
Şaka yapıyorum 😀 dediğinde haklısın erkeğin maddı manevi kadın için bişeyler yapması lazım erkek dediğin sağlayıcı dır ben halledebilirim demesı lazım
Kesinlikle 👍
O*c böyle deyince de cevap vermiyosunuz işte sızde ılkınden hoslanıyrosunuz 😀
10 dk sonra cevap veriyor bana sen hakketen gıt yemek yap
Hemen atlayayim diye mi yazmiştin? 🤣🤣🤣
O*c domal da skeyım götnu çok konuşma sen
Senın gibiler haketmiyor
🤣🤣🤣 Para toplayalim da psikoloğa git
Yiyeceğin y*raktan sonra senı psikoloğa götürebilir ler
Travma yaşayacak sın çünkü
Tamam gel sana sadaka olarak vereyim psikolog parasini 🤣 durumun vahim
Zor dönemlerde yaşıyoruz