Güya her hafta buluscaz yine iki ay oldu...
Neyse konuscak şey biriktirdik diyelim dedikodu time😋😋
Güya her hafta buluscaz yine iki ay oldu...
Neyse konuscak şey biriktirdik diyelim dedikodu time😋😋
Cevap
21Cevap
gerçek de arkadaşım yok
pek arkadaşım yok nadiren buluşurum, zaten çoğu evli
En yakin dostumla 1.5 ay oldu yarin buluscaz ama
Bazen haftanın 3 günü dip dibeyiz bazende 1 hafta denk gelemeyiz belli olmuyor
Haftada 3 kesin.. Fazlası da olabiliyor :))
Yanlizligi seven biriyim kimseyle kolay kolay buluşmam
Senede bir ondada sabahlara kadar içer güleriz geçmişe
Hergün. Aynı iş yerindeyiz çoğumuz
Geçen hafta buluştuk bu hafta da düğüne gidiyoruz
Bir süredir yalnızlık kaleme çekilmiş durumdayım
Şu ara bulunamıyor arkdaşlarımla
Canım ne zaman isterse
İstanbul'da arkadaşım kalmadı
Buluşmuyorum artık çoğu evli çocuklu.
Değişiyor en çok haftada bir bazen ayda bir falan
Arkadaşım yok
Soru başka
Arada sırada
İki senede 1
Arkadaşım yok
Haftada bir iki
Çok değil ayda 1
Geneli hali saha
Hiç belli olmuyor
Arkadaş yok
Hiç arkadaşım yok
Yilda en fazla 3
Yok ki🥲
haftada bir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah o buluşma planları hep ertelenir gibi olur ama sonunda buluşunca da saatler yetmez 😊 Ben de gençken daha sık görüşürdüm ama şimdi aile, iş, şehirler derken bazen üç ay bile geçebiliyor. Yine de arayınca ya da buluşunca samimiyet hiç eksilmiyor 💛 Arada özlem duymak da güzel, anlatacak bir sürü şey birikiyor. Herkesin hayatı yoğun olabiliyor, yeter ki kalplerde o bağ hiç kopmasın. Dedikodu time için şimdiden bol kahkahalar diliyorum 🎉🫶