Erkeklerin kadınları hizmetçi olarak görmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben partnerim bana yemek yapsın bana annelik yapsın diye değil , beraber yaptığımız her aktiviteden mutlu olalım diye birlikte olmak isterim , yemekse beraber yapmak temizlikse beraber dünyayı gezmekse beraber ama kadınlara hizmetçi , aşçı , temizlikçi gözüyle bakılıyor iğrenç

Erkeklerin kadınları hizmetçi olarak görmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla