Kadınları hizmetçi olarak mı görüyorsunuz?

Bu gece bir temizlik, yemek muhabbetidir aldı gitti..
Cidden evleneceğiniz kızı hizmetçi olarak mı görüyorsunuz? Bazıları işi abartıp kadını kadın yapan hamaratlığıdır demeye bile getirmiş.
Ne kadar saçma ve sığ düşünceler bunlar?

Bir kadın evini temizliyor ve eşine, çocuklarına güzel yemekler yapmaya çalışıyorsa; bu eşini sevdiği içindir. Görevi olduğu için değil.
Evet. Temizlik ve yemek çok önemlidir. Erkeğin kalbine giden yol...
Hayır. İyi arkadaşlık eden, eşini destekleyen ve her zaman gülümseyen bir eşi tercih ederim.
İkisi de olsun isterim. Bu yüzden eşime her zaman elimden geldiğince yardım ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınları hizmetçi olarak mı görüyorsunuz?
Cevapla