Ben hiç evlenmedim. Kadınlar ve erkekler toplum bir baskı kuruyor. Tanıyanlar zaten biliyor da yabancılara bosandim desem nasıl tepki alırım?
Sanki evlenmeyen insanlara acıyorlar. Benim hem kendimden küçük hem yaşıtım benimle ciddi görüşmek isteyenler var. Ben aşık olmadığım için evlenmiyorum. Karşıma gelenler de benim eksik olduğumu düşünüyor. Öyle sohbet esnasında soran yabancı kadınlara ya bosandim diyorum. Ya eşim öldü diyorum. Hemen şak diye konu kapanıyor. Ama hiç evlenmedim deyince herkes nasihat etmeye başlıyor hadsiz bir şekilde. Hiç evlenmemis insanlara kimse saygı duymuyor. Ama karısı ve kocası tarafından aldatılan insanlar daha çok saygı görüyor. Yanlış anlaşılma olmasın. Ben kimseyi küçük görmüyorum. Ama boşanan kadınlar ve boşanan erkekler bile hiç evlenmeyenlerden daha çok saygı görüyor gibi. Evde her gün dayak yese bile. Karısı aldatsa bile.
Saygı görmek için sevmediğimiz biriyle mi evlenelim? Aldatalim mı? Ben sevmediğim insanı aldanırım arkadaş. Seversem bakın aşk demiyorum. İnsan olarak seversem canımı dahi veririm. Ama sevmediğim fiziksel olarak fikir olarak beğenmediğim insanı istemem arkadaş. Ya ben hayvan değilim ki uymadihin bir insanla çiftleşmek için evleneyim? burada bile karısını kocasını kötüleyen gördüm. Ne tür insanlar bunlar. Artık insanları aklım almıyor. Evlenmekten de tiksindim. İnsanlardan da tiksindim. Çirkin filanda değilim. Gayet güzelim. Severek evlenmek istiyorum diye acinasibakislaro hakettigimi düşünmüyorum.
Sanki evlenmeyen insanlara acıyorlar. Benim hem kendimden küçük hem yaşıtım benimle ciddi görüşmek isteyenler var. Ben aşık olmadığım için evlenmiyorum. Karşıma gelenler de benim eksik olduğumu düşünüyor. Öyle sohbet esnasında soran yabancı kadınlara ya bosandim diyorum. Ya eşim öldü diyorum. Hemen şak diye konu kapanıyor. Ama hiç evlenmedim deyince herkes nasihat etmeye başlıyor hadsiz bir şekilde. Hiç evlenmemis insanlara kimse saygı duymuyor. Ama karısı ve kocası tarafından aldatılan insanlar daha çok saygı görüyor. Yanlış anlaşılma olmasın. Ben kimseyi küçük görmüyorum. Ama boşanan kadınlar ve boşanan erkekler bile hiç evlenmeyenlerden daha çok saygı görüyor gibi. Evde her gün dayak yese bile. Karısı aldatsa bile.
Saygı görmek için sevmediğimiz biriyle mi evlenelim? Aldatalim mı? Ben sevmediğim insanı aldanırım arkadaş. Seversem bakın aşk demiyorum. İnsan olarak seversem canımı dahi veririm. Ama sevmediğim fiziksel olarak fikir olarak beğenmediğim insanı istemem arkadaş. Ya ben hayvan değilim ki uymadihin bir insanla çiftleşmek için evleneyim? burada bile karısını kocasını kötüleyen gördüm. Ne tür insanlar bunlar. Artık insanları aklım almıyor. Evlenmekten de tiksindim. İnsanlardan da tiksindim. Çirkin filanda değilim. Gayet güzelim. Severek evlenmek istiyorum diye acinasibakislaro hakettigimi düşünmüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçini döküşünü çok iyi anlıyorum 🙏 Bazen toplumun yargıları gerçekten insanın ruhunu yorabiliyor. Mutlu olmadığın, içinden gelmeyen bir evliliğe sırf insanlar öyle istiyor diye adım atmak sana haksızlık olurdu. Ayrıca hiç evlenmemiş olmanın, boşanmış olmaktan daha az saygı görmesi saçmalık bence 😌 Herkesin hayatı kendine, buna başkalarının karar vermesi gereksiz. Kendinle barışık olduğun sürece kim ne düşünürse düşünsün. Sevmeden evlenmek yerine böyle özgür ve kendi kararlarını veren biri olman çok değerli. İnan bana, gerçek mutluluk senin içinden geçtiği gibi yaşadığında gelir. O acıyan bakışlar da sana değil, kendi dar bakış açılarına ait 😊💕