Erkekler üzdükleri kadını unutur mu?

Biz 5 yıllık evliliğimizi 2 yıl önce bitirdik ama görüsmeye devam ettik. Çünkü ben evliligimde maddi manevi ruhsal çok yıpranmıstım. Eşime bunu izah ettim seviyorum. ama sağlığimdan olmak üzereydim. Ayrılıği kendime gelmek için istedim çünkü cok haksızlıga uğradim ihmal edildim eski sevgililerinin ve eşinin fotograflarini buldum, evde olanlari dısarida anlatıyordu , beni görmezden geliyordu fiziğjm düzgün sporumu bakımimı aksatmam eve gelince hep şık karsılarim ve dahası.. ben böyle sahiplenirken bana yaşatılanları hazmedemedim bir türlü severken ayrıldım. Hiç bir sey talep etmedim derdim kavga değil , para değil , mahkemelerde rezillik çıkarmak değildi. Sonrasinda görüstük yine herkes hatasini düzeltsin dedik. Ben kendimj ifade ettim ve beklentilerimi tek tek söyledim. Farklı sehirlerdeyiz. Arada mesaj atiyordum arıyordum sonra bu durumun beni yıprattığını anladım ve tek derdimin binbir emekle kurduğumuz o birliği onarmak dedim bahsettiği sorunlar için umarım çözersin , kendine dikkat et deyip bıraktım. Hiç dönmedi aramadı. Ben de bir daha adım atmadım. Net bir şey söylemedi. Neden bu kadar belirsiz davranıyor ki

Erkekler üzdükleri kadını unutur mu?
Cevapla