İnsanlardan soğudum ve kendimi geliştirmeye adadım?

Bu kötü bir durum mu?
Güncellemeler
1 yıl
En değerli varlık insanın kendisidir kendisi ne kadar gelişirse o kadar değerleşir ben bu düşüncenin kanısındayım ne kadar bilgilenirsem o kadar mutlu olacağımı düşünüyorum.
İnsanlardan soğudum ve kendimi geliştirmeye adadım?
Cevapla