Soruyorum arkadaşlar? Kendimi zorladıkça kişiliğimi kaybettim zevklerimi? Altsınıf olarak doğduğumu düşünüyorum? Akışına bıraksam?

Geri kendim olurmuyum? Hislerinizle konuşun ve muhteşem yorumlar yapın lütfen.

Soruyorum arkadaşlar? Kendimi zorladıkça kişiliğimi kaybettim zevklerimi? Altsınıf olarak doğduğumu düşünüyorum? Akışına bıraksam?
Cevapla