Degersizlik duygusu beni bitiriyor , ne yapacam?

Kendimi çok değersiz hissediyorum, ailem bana hep küçümser şekilde davrandı. lisede üniversite de kendimi hep degersiz hissettim, bana değer veren insanlar görünce de " sırf ayıp olmasın diye bana değer veriyor "dedim. Bazi kızlar da bana değer verdi ama ben " beni yakından tanısa kesin midesi bulanır "diye düşünerekten hayatıma kimseyi almadım daha doğrusu alamadım. Evlenmek istiyorum ama kızlar duyguları hissetme de çok güçlü olduğu için, içimdeki bu degersizlik duygusunu hisseder diye çekindiğim için evlenmeyi düşünmüyorum, sonuçta karşımdaki insanı mutsuz etmeye hakkım yok, ben mutsuzlugumla yaşamaya alıştım ama karşı taraftan böyle birsey bekleyemem. Allah sebep olanlara benim yasadiklarimi yasatsin insallah. Pek umudum yok ama sizce bu degersizlik sorunumu çözebilir miyim? Bir yolu var mı?

Degersizlik duygusu beni bitiriyor , ne yapacam?
Degersizlik duygusu beni bitiriyor , ne yapacam?
Cevapla