Annem bir adamla konuşuyormuş seninle tanıştırmak istiyorum dedi normalde karşıyım ama bir treni vermedim ne yapmam lazım?

Normalde biri ile flört etmesine vs karşıyım ama bir tepki vermedim sadece düşünmek istediğimi söyledim sizce adamın gelmesine onay vermem lazım mı geldiğin de nasıl konuşmak lazım
Güncellemeler
1 yıl
Evet ciddi yorum istiyorum normalde böyle şeylere karşı biriyim ama bilemedim yani olumlu olumsuz bir düşünce olmadı şu an için
Güncellemeler
1 yıl
Karşıyım derken insanlara güvenim yok sebebi o üzülsün istemem mutlu olsun bende isterim
Annem bir adamla konuşuyormuş seninle tanıştırmak istiyorum dedi normalde karşıyım ama bir treni vermedim ne yapmam lazım?
Cevapla