22 yasındayım sözleneceğim, eve pek bi yararım olmadı diye vicdan azabı çekiyorum?

Ev temizliği, yemek vs çok yapmadım bu yaşıma geldim anneme yardım edip çamaşır dahi serip toplamadım.. Nişanlanacağım bir sene sonra da düğün yapacağız.. Ama ben neden bilmiyorum vicdan azabı çekiyorum yani evlenip gitsem yokluğum belli bile olmayacak bence ve beni büyüten anneme babama çok da bir şey katmadığımı düşünüyorum sizce ev işlerinde anneme şu an destek olsam birazcık da olsa iyi olur mu bu durum?
22 yasındayım sözleneceğim, eve pek bi yararım olmadı diye vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla