29 yaşındayım, ben evde mi kaldım? Şimdi bana nolacak tam olarak?

29 yaşında bekarım. Evde mi kaldım? Bana ne olacak , evde kalınca ne oluyor? Kötü bi şeyler mi olacak? Kötü bi insana mı dönüştüm? İnsanlar benden kaçacak mı şimdi?

29 yaşındayım, ben evde mi kaldım? Şimdi bana nolacak tam olarak?
Cevapla