Ne yapmalıyım kendi kötü hissediyorum?

Ben 28 yaşındayım eşim 38 yaşında. 9 ay önce evlendik. Benimde eşiminde ikinci evliliği onun ilk evliliğinden 2 çocuğu var benimse 1 kızım var. Ben çocuk sahibi olmak istiyorum. İkimizin ortak bi çocuğu olmasını istemem suç mu? Pek sıcak bakmıyor. Bir şartla çocuğumuz olur diyor benden boşanırsan çocuk bende kalacak. Bende böyle bir şeyin olmayacağını söylüyorum ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum

Ne yapmalıyım kendi kötü hissediyorum?
Cevapla