İnsanın çok kardeşi olması anormal bir durum mu?

Bazı insanlara 10 kardeş olduğumuzu söylediğimde bir garip oluyorlar, şaşırıyorlar üstüne 7 tane abim var deyince oha, ciddi misin vesaire diyorlar sizce bu anormal bir durum mu yoksa ben mi büyüttüm bu tepkilerden dolayı..

İnsanın çok kardeşi olması anormal bir durum mu?
Cevapla