Tek kardeş olmak mı yoksa çok kardeş olmak mı daha kötüdür?

Tek kardeş olduğunuzda bı dayağınız yok çok kardeş olduğunuzda da anne babanızın ilgisi sevgisi çok kişiye bölünüyor sizce hangisi daha kötü

Tek kardeş olmak mı yoksa çok kardeş olmak mı daha kötüdür?
Cevapla