Birazcık dert anlatıyorum isteyen okuyabilir?

Müslüman değilim diye "piskolojisi bozuk ondan değil" diye sınıfa arkamda konuşan din hocam, zorla kelime-i şahadet getirttmeye çalışan başka bir hoca, inancımla alay edip ama her haltı yiyip erkeklerle göz önünde fingirdeştikten sonra kafalarındaki örtüyü bahane edenler, kendi büyü yaptırmasına ve en yakın arkadaşına (bana) iftira atıp gerçekler de ortaya çıkınca başındaki örtünün onu akladığını anlatan, fikirlerimiz uyuşmuyor ve kabul etmiyorum diye "Allah seni İslam'la şereflendirsin" diye üstten üstten konuşanlar, Allah adına gelip yorumlar yapanlar... Daha kendileri müslüman değilken neyin zorbalığını yapıyorlar anlamıyorum. Bunun önüne geçilmesi için elbette aile ve eğitim önemli ama sanki bunlar olsa bile yeterli olmayacak gibi. Sözde saygılı olduklarını söylerler ama tam tersi davranıyorlar.
Birazcık dert anlatıyorum isteyen okuyabilir?
Cevapla