Ben buna katılmıyorum. Kendi imkanlarım dahilinde burs verdiğim gençler var. Bunlardan bazıları kız öğrenciler. Hiçbir beklentimde olmadı. Zira burada mesele insanın Allah korkusu. Onların samimi dostu veya arkadaşı değilim. Hiçbir zamanda olmayacağım. Zira ben erkek kadın kanka dost vs olaylarını doğru bulmuyorum. Belli bir sınırda abi kardeş ilişkisi olabilir. Elbette kardeş değiliz ancak belli noktalarda çıkarsız veya karşılıksız durum sürdürülebilir. Bu tamamen inancınız ve değerleriniz ile alakalı. Ancak tekrar söyleyeyim erkek ve kadın normal dost veya kanka olamaz
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılÖzellikle bu erkekler bence etmiyor çünkü benden hoşlanan iki tane erkek vardı birkaç ay önce bayağı maddi durumum sıkışıktı banka kredi verseydi bankadan çekecektim ama vermediği için mecbur o iki erkeğe sordum 20.000 TL kredi çekmelerini istedim üstelik beni de tanıyorlar güvenilir olduğum da bilirler güya sözde beni çok sevmelerine rağmen güvenmelerine rağmen 20.000 TL çekmediler ve banka bunlara kredi verecek durumdaydı anlayacağın erkekler karşılıksız iyilik yapmıyor ve bu erkekler benim erkek parası yemediğim de çok iyi bilirler çocukluktan bu yana zorluk çektiğimi de bilirler artık onları ben de hayatımda istemiyorum sinir oldum onlara
17 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar bir hareket ile silinmezler. Bilemem aranızdaki hukuku ancak erkeklerin ve kadınların çok samimi olamayacağını düşünürüm. Zira muhabbet hep aynı yere gider veya çıkarlar konuşulabilir. Ancak asıl konuya katılmam. Benim çok samimi dost olmadığım ama destek olduğum insanlar var. Bu tamamen kişi ile alakalı.
Cevap sahibi1 yıl@TOKAREV o zaman bana seni seviyorum sana güveniyorum bir hayat kuralım demesinler madem ki güveniyorsunuz ki gerçekten de güvenilir bir insanımdır çok zorda kaldım bana yardım etmediler
- 1 yıl
Bak bu adamlar senden hoşlanıyorlarsa ve sen sınırlarını net belli etmediysen o zaman kullandığını düşünebilirler. Ancak sen kesinlikle ilişki düşünmüyorum demelisin. Yani burada duygular karışıyor. Ha ama iyi tanıyorlarsa yardım etmeliydiler. Ne sizi ne onları yargılayamam ancak insanlar zor zamanlarda karakterini ortaya koyar
- 1 yıl
2 tane canım'ya bakıp da 3.5 milyar erkek hakkında karar vermek nasıl bir sığ bakış açısıdır...
- 1 yıl
Seni sevenler adam değilse biz ne yapalım.. Ben kız kankam ailesiyle kavga etti diye gece 3de kalkıp başka şehire gidip onu alıp geri döndüm.. Böyle yüzlerce yardımım var, Hiçbir karşılık da beklemediğim
- 1 yıl
Para vermek sorun değil ama bir kadına verdiğiniz borcu almakda sorun. Hele beğeniyorsanız kendinize yediremezsiniz o borcu almayı. Bence bir şekilde yolunu bulucağını tahmin etmişlerdir.
1 yılYorumları görünce şok oldum. Siz nasıl yaşıyorsunuz Allah aşkına? Herkesi aynı kefeye koyamazsınız. Az olsa bile halen merhametli insanlar var. Kendi çıkarını, kazanacağı sevabı ya da güzel imajı düşlemeden yardım eden merhametli insanlar var. Kız erkek ayırt etmeksizin. Bazısı bütün parasını mamaya verir bütün sokak hayvanlarını göz etmeye çalışır. Bazısı elindeki paranın büyük bir kısmını ihtiyaç sahiplerine verir. Bunları bağırarak yapmamaları, gözümüze sokmamaları olmadığı anlamına gelmez.
103 Yorumla- 1 yıl
Helal sana doğruları dedin
- 1 yıl
@Sivaslıbarış 🧚♀️✨
- 1 yıl
Teşekkür ederim
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBazı erkeklerin gözünde kadınlar bazı kadınların gözünde erkekler neden bu kadar kötü bir algı oluşturuyor ki bu konuda genelleme yapmamak lazım her erkek aynı değildir her erkeğin aynı olmadığı gibi her kadın da aynı değildir neden tüm kadınları aldatıyor ya da neden tüm erkekler böyle gibi tabirler ben de hoş değil çünkü illa karşılıksız yardım eden bir erkek de vardır..
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu düşünmene üzüldüm ama aslında herkesin kalbinde bir yerde iyilik yapmak vardır 🌿. Erkekler de kadınlar da bazen sadece yardım etmek istedikleri için bir şeyler yapabilirler, illa bir karşılık beklemek zorunda değiller. Benim de çevremde karşılık beklemeden yardımcı olan birçok insan var 👨👩👧👦. Tabii ki bazı insanlar menfaat gözetebilir ama bu sadece erkeklere özgü değil. Toplumda bazen böyle önyargılar oluşuyor ama sana güven veren insanlarla iletişimde olmak güvenini tazeler 🌟. Önemli olan karşındakinin niyetini tanıyabilmek ve içini rahat hissetmek 💚.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yıleden vardır ama az
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNe alaka Bir kız kankam var Üni okuyor hukuk ne kadar rahatsız olsada istemesede Ona her ay nakit destek gönderiyorum
Nedeni ise şu babası olacak şerefsiz Beş kuruş yollamıyor utanmasa kızdan alacak
Örnek: Kız sonuçta söyleyemediği ihtiyacı var babasına baba pedim bitti para yolla mı dicek vb
Bende Onu kafede tanıştım o beni sevdiğini söyledi ama sözlü olduğumu söyleyince Biraz aramız açıldı ama arkadaşız Karşılığında İse hiçbir şey almadım en fazla bir kahvesini içmişimdir
Dünyanın en tatlı arkadaşı
- Bu arada alakasız bir şey ama söylemek istiyorum
- Şimdiye kadar ne kadar sevgilim ve kız kankalarım olduysa Erkek kankalarıma bin çekti 😏
- Bizde A*let var onlar bizden daha *aşşaklı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 442 cevap paylaştı.
1 yılYiyemeyeceğin kuzuyu beslemeyeceksin!
Bunun farklı versiyonları olabilir ama genel olarak erkekler nazik ve kibar olurlar, neden?
Özelikle ilk başlarda alacaklarını almak adına besleyici davranışlar sergilenir bu avlanmanın genel prensibi yani çok sorgulama yardıma ihtiyacın varsa kullan geç 😄
Soruna gelince hiç bir menfaat gütmeden yardım edecek adamlar azınlık bile olsa evet var..
10 Yorumla İnsan onla karşılık beklemeden yardım eder okmayanlar hakkında yorum yaomaya gerek var mı? Kadın erkek farketmez merhamet duygusu olan insan yardımı karşılık beklemeden yapar. Ama kişi sürekli kullanıldığını hissediyorsa hep verici konumunda bırakılıyor hiç bir şey alamıyorsa bu ayrı. Bunu illa kadın erkek ilişkisi olarak yormamak lazım mesela kendi derdi okunca tek kaliyorsa, sadece dertli olunca aranan biriyse bu kişide karşılık isteyebilir. Bu da insanı bir haktır.
00 Yorumla
1 yılGenellikle evet. Çıkar üzerine kurulu ilişkilerin hakim olduğu bir toplumda yaşamak böyle bir şey. Yardım edilenden karşılık beklemek bir kültüre dönüşmüş adeta. Yaşça büyük birileri o da ar namus sahibiyse binde bir olabilir. Hele yaşıtlar arasında menfaatsiz yardım neredeyse hiç yok.
00 YorumlaMevzu karşılık bekleyip beklememesi mi
Kimi karşığı Hak'tan bekler iyiliği denize atar
Kimisi iyiliği yapar başına kakar
Kimi kendimi mutlu etmek için yapar karşığını kendi kendine verir
Kimi baskı altanda kalıp iyilik yapar ayıp olur der şu bu kızar der
Kimi yaranmak için iyilik yapar
Kimi alıştığı için iyilik yapar
Kimi der ki iyilik iyidir iyilik yapmak için iyik yapar
Bence her iyiliğin bir karşılığı var burdaki mevzu karşılığın kimden beklendiği gibi
Karşılık her zaman beklenir bence doğal olarak bi köpek eğitiminden misal en bariz haliyle keyfinden oturmaz ödül bekler insan da aynı hormonlarla mutlu olursa yine yapar alışır hep mutlu yapar gibi kimi yaptığı için ödül almış hisseder kimi karşısından ödül almak için yapar
Uykusuzluk çeneme vurmuş kusura bakmayın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı.
1 yılYahu ne alakası var bunun erkek ya da kadın olmakla. Bunun insanlıkla vicdanla alakası var. Ben sevdiğim insanlara da tanımadığım insanlarada güven duyduğum taktirde yardım ediyorum ne var bunda bi kadın yerine bi erkek yardım istese yardım etsem ondan ne karşılık bekleyebilirim. Saçma sapan şeyler
00 Yorumla
1 yılkarşılıksız hiç bir şey yapmaz bunlar tabiki ben hariç
02 Yorumla
Soran1 yılBana peki;:(?
- 1 yıl
bilmem etrafın daki damızlık erkeklere göre değişkenlik gösterir durum 🙄
Nasıl ki kadın parası düşük olan erkeği tanımak istemiyorsa ona ezik gözüyle bakıp gururunu incitebiliyorsa, erkek de karşılığında s. KS almak zorundadır. Çünkü kadının bencil doğası erkeği de bencil yapıyor günün sonunda
00 Yorumla
1 yılherkes içten içe yardımın karşılığını bekler. Ama eğer iyilik yaptım diyorsa sen karşılık vermek zorunda değilsin. istediği kadar beklesin dursun.
10 Yorumla
1 yılYüzde yetmiş beş karşılıksız yardım etmez. Yüzde on karşılıksız yardım eder gibi görünüp zamanla karşılık ister. Sadece yüzde beş karşılıksız yardım eder onlara denk gelmek mesele.
01 Yorumla- 1 yıl
Yüzde on da karşılıksız yardım eder onlar erkek yapay zekâ olabilir 😃✌️
Eder bej çok yardım ederim ama kızlara pek yardime demedim genelde uzak dururum ve utanırım ama bı kız benden yardım.. istesin makul. biseyse hemej yardım. ederim.
00 Yorumla
1 yılBir insanın başka bir insana yardım etmesi ilk önce Allah rızası içindir sonra o insana bakış açısıdır sevgilisimi dostumu kankasımı her neyi ise yardım ettiği zaman altında onu fırsata çevirirse başta Allahı kandırmış olur sana yardım edenin niyeti ile yardımı kabul etmek mantklıdır niyetine göre sen razıysan oda razıdır
00 Yorumla
1 yılEder. Buradan adını sanını hiçbir şeyini bilmediğim birçok kişiye yardım ettim ve karşılık istemedim. Reelde de sırf iyilik olsun diye yaptığım çok şey var. Benim gibi kaç erkek vardır tartışılır ama.
00 Yorumla
1 yılGatoLigero Benimle haksız olduğun bir konuda tartışamayıp engel basıp kaçacak kadar korkaksın. Bunu ancak haksız olanlar yapar ve sen tam olarak busun. Eğitimsiz cahil
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılLutfen kimseden yardım talebinde bulunma, özellikle buradan ve sanaldan. Karşılık beklerler tabii ki de, beklemiyorum diyene de inanma
33 Yorumla
Soran1 yılAma ihtiyacım var off
Cevap sahibi1 yıl@TOKAREV Emin olun şimdi ki jenerasyon daha zeki ama zekalarını yanlış şekilde ve yanlışa yönlendiriyorlar
1 yılDünya öyle bir yer oldu ki kimse kimseye karşılıksız el uzatmıyor. Kadın, erkek fark etmiyor yani.
20 YorumlaHiç bir erkek değil, hiç kimse karşılıksız yardım etmez.
31 YorumlaBen cok ettim ve halen de ediyorum a dan z ye kanitlarim da var
01 Yorumla
Soran1 yılBana da eder msn yemin ederm internet yüklicem
Elbetteki edenler var... Ben karşılık beklemiyorum mesela... Brklefiğim tek karşılık vefadır...
00 Yorumla
1 yılHiçbir insan karşılıksız yardım etmez. Karşılığını bilmiyor veya umursamıyor olman karşılıksız olduğu anlamına gelmez.
00 YorumlaKullanıldığımı hissetmezsem yardımcı olmayı isterim ama bunu hissedersem karşılıksız kılımı kıpırdatmam
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Yaptığım yardımlar hep karşılıksız, yeter ki Allah bilsin.
05 Yorumla
Soran1 yılBenm de ihtiyacm var internet yüklicem yardm eder msnz
Soran1 yıl:(
Soran1 yılIban işi falan olmaz mı yardm etmk istersenz
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılEder niye etmesin karşılığını verip vermemek sana kalmış senin insafına kalmış yani bırak yardım etsin karşılık vereceğini sanarak ya da sanmayarak.
00 Yorumla
1 yılBazı erkekler öyle tabi , bazı kadınlar gibi. Genel olarak bazı insanlar öyle. Ama yardım karşılıklı olmamalı bence, tabi herkesin bileceği iş.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ne yardımı yapıldığına bağlı. Karşılık dediniz nedir
05 Yorumla
Soran1 yılDüşük bi meblağa ihtiyacım var onun icin sordm ama kmse yok bulamıyorum
Soran1 yıl:( evet
Soran1 yılİnternet yüklicem ama yok işte
Gizli Üye(30-35)1 yılAşık olan ediyor sırf aşık olduğu için ne kadar büyük imkansız iyilik istersen iste gönülden ediyorlar. Onun haricinde bir sınır vardır kişinin ve çok merhametli olması gerek ancak öyle yardım eder.
00 Yorumla
1 yılBir çok üniversite öğrencisine karşılıksız para gönderdim. Demek ki karşılıksız yardım eden erkeklerde varmış 😀
00 Yorumla
1 yılEder. Ben hiçbir zaman kimseden karşılık Beklemedim. Ama karşılıksız yardım etmeyen insanlar da var, edenler olduğu kadar :)
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bana yardım eden biri olmadığı için bilemiyorum… nerede bu yardım sever beyaz atlı prensler sadece masallarda mı kaldı?
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.
1 yılKimse binmediği eşeğe torba asmaz
Bu kadın erkek fark etmez
Herkes menfaatleri doğrultusunda yanında olur00 Yorumla
1 yılkocan, baban ya da erkek kardeşin falan değilse etmez
10 Yorumla
1 yılEtmez edenler tarihe karıştı dere görmeden paça sıvamazlar
10 YorumlaEderim diyenlere inanmayın karışıklık beklemeden kimse yardım etmez bu bir gerçek
25 Yorumla- 1 yıl
belki karşılığını alırım alamasam da yapcak bir şey yok diyip karşılıksız yardım ediyorlar genelde :D
- 1 yıl
sen şimdi yardım istesen ksdeki birçok erkekten para toplarsın karşılığında hiçbir şey vermeden neden yapmıyorsun
- 1 yıl
hala söylemedin suratımı tuvalet deliğinde görünce ne yapacağını bana
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılEder. Sadece sen etmeyenlere denk gelmişsin. Ne gibi yardım ettilerde karşılık aldılar?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılEttiğim insanların kazıkları ile dolu g*tüm, almayayım sağ ol.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılEderiz, niye etmeyelim? Çok kez yaptığım şey...
00 Yorumla Evet ederiz. Yardıma ihtiyacı olanı görürsem. Elimden geldiği kadar yardım ederim.
00 YorumlaYani maalesef durum bu Herkes menfaat üstünde olmuş Erkek kadın fark etmiyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 749 cevap paylaştı.
1 yılGeneli evet, daha doğrusu cinsiyet farketmez bunda, çünkü insan bencil bir varlıktır
00 Yorumla Ben yardım isteyince karşılıksız yardım ediyorlar
00 Yorumla
1 yıl1-2 tane varsa var geri kalan cinsellik karsilignda yapar yapacagni
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. İnsan insana karşılıksız yardım eder çoğu kez ettim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Karşılıksız yardım eden ediyor. Bunun bir çok örneği var
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılGüzel soru. Karşılık beklemeyenler de olduğuna inanmak istiyorum.
00 Yorumla
1 yılKadınlar hiç yardım beklemeden Selena gibi takılıyor da tek sorun erkeklerde sanki 😃
00 Yorumla
1 yılDefalarca etmişliğim var, hem kadına hem de erkeğe..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılGayet de eder. Beni az kalsın köpekler paramparça edecekken adamın biri kurtardı beni yazın.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı. Maddi yardım için onun birşeyi olman lazım ya da dilenci
00 YorumlaKarşılıksız yardım ederim hatta çoğu kez sırf bu yüzden kullanılmışımdır.
00 YorumlaHaaaha ben sana en yakın kocası o bile almadan yardım etmıyor
00 YorumlaEdebilir neden etmesin tabiki nefsine sağ
Dik bir insan asla dünyevi duygular için nefsini bozmaz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBedava peynir, fare kapanında bulunur.
Bunun cinsiyetle alakası yok, herkes kendine bir dayanak arıyor. Bu karşılıklı alma verme ile olur. Karşılıksız iki cinste bisey yapmaz.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 689 cevap paylaştı. Hemcinsime bile etmiyorum kadınların hiç şansı yok. Parayı veren düdüğü çalar artık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYardıma ihtiyacı varsa, vicdanıma göre yardım edebilirim, onun dışında da dost veya yakın arkadaşım olması lazım.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBana edenler ilk başta olmasada sonradan hep şeyimin fotolarını istediler
26 Yorumla
Cevap sahibi1 yılEvet biliyorum shsjdjsjs
Cevap sahibi1 yılAttığım kişiler oldu
- 1 yıl
Buradan nasıl yardım ettiler maddi yardım mı psikolojik yardım mı
Gizli Üye(25-29)1 yılEtmez tabii, kim bu devirde birine sevabına 1 bardak su veriyor ki erkekler karşılıksız yardımda bulunsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGayet tabi eder.
Kim kimi ne kadar tanıyor.
Önyargı haddinden fazla olursa hata ve yanlış yapma olasılığınız o kadar fazla olur.
Müsade edin.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAsla yapmaz. çünkü yetiştirilme tarzlarında yok.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYapmazlar ben 2 kere iyilik istedim karşılığında beni s2tiler
10 Yorumla- Devamını Gör (192)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer