Acaba ciddi ilişki mi eksik hayatımda ne yapmalıyım ben artik
https://www.instagram.com/reel/DItnTEmondW/?igsh=Z2ZhZHFldmZqeWN3
Acaba ciddi ilişki mi eksik hayatımda ne yapmalıyım ben artik
https://www.instagram.com/reel/DItnTEmondW/?igsh=Z2ZhZHFldmZqeWN3
İlişki konusunda herkes çok istediği kafaya deli gibi taktığı halde bir ilişki yapmıyor, bakınız yapamıyor demiyorum, çünkü şans eseri ya da dışarıda denk gelen kişileri beğenmiyorsunuz, onun boyu kısa, tipi şöyle, eğitimi böyle, işi maaşı az, şunu kafanıza sokun, mükemmel insan diye bir şey yok, mükemmeli araya araya, mezara kadar yok olup gideceksiniz, ilişki dediğin şey bir kişiyi eksiğiyle kabul edip tamamlamaktır.
Bu devirde "" Özdemir Asaf "" gibi düşünen insan kalmadı, yok.
-- "Herkes fazlasıyla sevmiş, Ben eksikleriyle de sevdim oysa."
Iyi de siz begenilmemisliginizi neden benim uzerime atiyorsunuz benim böyle bir sorunum yok ki
Anlayamadım.
Olay begenip begenmemek değil
Kişisel olarak algılandıysa benim hatam, genel bir durumu belirtmiştim.
kendini sevmekle kendi kendine kaliteli zaman geçirebilme ile alakalı bence bilmiyorum belki de bakıl açısıyla ilgili ben mesela dediği her şeyi kendi başıma yaparken de keyif alıyorum biriyle yaparken de keyif alıyorum yalnızım düşüncesi aklıma bile gelmiyor keyif almaya odaklanıyorum çevreyi gözlemliyorum hiçbir şey olmasa bile kafamın içinde kendime konuştuğum bir şeyler konular olur oyalar beni
Yok benim konuştuğum iletisimde olduğum kimde yok
Ve anlasilmak istiyorum
Cevap
5Cevap
zamana bırak kendini sev
Kendimi seviyorum ben
Sevmediğimi nerden cikardinki
Ciddi ilişki eksik olmasını hissetmen değil de ilgi eksikliğini hissetmen daha doğal.
Beni anlayan gerçek anlamda değer veren seven sayan biri yok bu beni uzuyor
Denk gelmemesi üzücü.
Öyle turkiyede insan kalmadı turkiye beni bu hale getirdi ama sizlanmanin bir anlami yok bisey yapmam lazım benim de belki daha sosyal olmayimdir
Sosyal ol ama doğru adımlar atmak önemli.
Sosyallik bende sıkıntı cozemedigim en büyük sorun bu
Olabilir bir ilişki iyi gelebilir ama sizi anlayan bir kişi lazım
Tabiki de anlamayanla ilişki mi yasanir
Zaten ben de anlasilmadifimi dusunuyorum
Gerçekten anlayan birisini bulmak zor genelde özellikle yaşıtların sadece takılmalık eğlenmelik gırgır şamata ilişkileri arıyor umarım gönlünüzce birisini bulursunuz
Neymiş video
Izleseniz
Salla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?