Kocamla ağır bir kavag ettikd dün. Haliyle nefret ediyorum ondan ve barışma da olmadı
Bana biseyelr sorduğunda cevap vermiyorum. Ama öfkesi artıyor ne yapayım ben şimdi.
Kocamla ağır bir kavag ettikd dün. Haliyle nefret ediyorum ondan ve barışma da olmadı
Bana biseyelr sorduğunda cevap vermiyorum. Ama öfkesi artıyor ne yapayım ben şimdi.
Cevap
5Cevap
Öncelikle evliliklerde bu tür kavgalar olur bence ikinizinde bir adım atması gereken birsey kötü düşünme biraz sen biraz o orta yolu bulabilirsiniz kanaatindeyim
Cecao vermek istemiyorum aban bsiey sornaisno
Oda konusmuykrum senle eşyanın yerini soruyorum dedi
Kardeşim asla ondan nefret ediyorum.
Sormasın bana bişey. Çünkü cevap verdikçe yüzsüz gibi devam edecek
Ay seni niye döveymm:?)
😀😀😀 güldüm sayende
Ya sen gerçekten beni güldürdün Allah ta seni güldürsün. 😀
Evet ya:))
Yok adım asla atmam
Senin gönlünü alana kadar yüz verme.
Çocuğa dergi gelmsti o bir yer ekoydu bende alıp çocuğa getrdim. Çocuk olgikenemdiu. Masada bıraktım.
Bu yeni geldi dışardan.
Dergiyi kaç lez sorud sana soruyorum dedi cevap ver dedi bende seninle konusmuykrum dedim masada dedimKime soruicam Eşek misin sen diye bağırdı bende de sensin eşek deidm o da seninle konuşmak için gelmiyorum dedi. Derginin herini soruyorum dedi konuşmayı bilmiyor dağdan gelmiş dedi. Seninle konusmuykrum sensin dedim. Hala soyelnip duruyor öfkeyle odalarda geziyo.
Ailene soyle istersen ne olur ne olmaz şiddet uygulamasın sana
Yok okduun mu
Evet
Çocuk var mı?
Evet
Bize kavgalıyız eşimle
Çocuk var mi
Evet
Nedir kavga sebebi
Dilersen özelden anlatayım
Bura da yaz özeti sonra özel
Çünkü sorunumuz özel konulardan
Çok uzatma bu durumu
Çocuğa dergi gelmsti o bir yer ekoydu bende alıp çocuğa getrdim. Çocuk olgikenemdiu. Masada bıraktım.
Bu yeni geldi dışardan.
Dergiyi kaç lez sorud sana soruyorum dedi cevap ver dedi bende seninle konusmuykrum dedim masada dedimKime soruicam Eşek misin sen diye bağırdı bende de sensin eşek deidm o da seninle konuşmak için gelmiyorum dedi. Derginin herini soruyorum dedi konuşmayı bilmiyor dağdan gelmiş dedi. Seninle konusmuykrum sensin dedim. Hala soyelnip duruyor öfkeyle odalarda geziyo.
Ne yapayım ben simdi
Ama abim ne yapayım muhatap olmak istemiyorum
Özür dilemedi ki bende muhatap olayım
Genç arkadaşım yürütmek zorunda olduğunuz bir evlilik var belkii kirilmissindir belki haklı belki haksizsindir bu noktada yaşadığınız küçük veya büyük bir olay için ilişkinize zarar vermek sence mantiklimi küsmek trip atmak çözüm değildir sorununuzu oturup konuşun birbirinizi anlamaya çalışın doğru yol budur
Konuşmuyor o hep kavage den biri bende artık yoruldum
O koymuyor asla
Engelle
Kocam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım çok zor bir dönemden geçiyorsun, bunu hissedebiliyorum 😔 Bazen kırgınlıklar, susmak isteğini artırır. Ama uzun süre konuşmamak hem seni hem eşini daha çok yıpratabilir. Kendi hislerine de kulak ver tabii, acele barışmak zorunda değilsin. Yine de bir araya gelip sakin bir şekilde, kalbini açıkça anlatman iyi olabilir. Öfkeyle değil, duygularınla konuşmak çoğu zaman gerginliği azaltır. Kendine biraz zaman tanı, ama tamamen kapanma olur mu? Eminim zamanla yumuşayacaksın 🌿💕