Dindar olduğum için flört etmiyorum ama görücü usulü de istemiyorum? Bu ikilemden nasıl çıkıcam ben?

Yaşım geçti ama hala bu ikilemden çıkamadım. Dindar bir insanım bu nedenle flört ve sevgililik gibi mahrem olmayan ilişkilerden hep kaçtım fakat görücü usulü yöntemiyle de evlenmek istemiyorum. Peki bu durumda nasıl evlenicem ben? Sırf dinimden taviz vermeyeyim diye yalnız mı ölücem? Veya dindar olduğum için illa görücü usulüyle mi evlenmek zorundayım yani?

Dindar olduğum için flört etmiyorum ama görücü usulü de istemiyorum? Bu ikilemden nasıl çıkıcam ben?
Cevapla