Yeni nişan attım ailemin görücü kabul etmesi beni evde istemediklerinden mi?

1 ay oldu 7 senelik ilişkim bitti. Herkes de bunu bekliyormuş gibi üzerime üşüşüyor hiç beklemiyordum. Ailem görücü gelmek isteyen herkesi kabul ediyor. Kimse bana sormuyor sen ne istiyorsun diye. Kendimi aşırı yalnız hissediyorum
Yeni nişan attım ailemin görücü kabul etmesi beni evde istemediklerinden mi?
Cevapla