Neden yaratılış olarak kızlarda bek@retin anlaşılacağı bir yapı varken erkeklerde yok?

Merhaba bu konu aklıma aşırı takılmaya başladı o nedenle soruyorum ve çok sorgulamaya başladım. İslamda kadınada erkeğede eşit verildiği vs söyleniyor öyle geçiyor ancak böyle bir durum var neden yaratılış olarak bu şekilde yaratıldık neden erkeklerin b@kir olup olmadığını anlayabilecegımız bir yapı yapılmamıs onlarda yani neyi sordugumu qnlamıssınızdır umarım bunu acınlayabılır mı birisi

Neden yaratılış olarak kızlarda bek@retin anlaşılacağı bir yapı varken erkeklerde yok?
Cevapla