Erkekler ve Kızların davranışları neden iki cinsiyete ters geliyor?

Biz kızlar genellikle bazen konuşmak istemediğimizde veya sizin tabirinizde (yüz vermediğimizde) agresif veya asosyal diye adlandırılıyoruz. Bunun sebebi ne veya Erkeklerin kızlarla sert konuşması vb vb sert konuşmasından kastım hani her şey normal giderken veya hafif soğukluk varken konunun argodan küfüre geçmesi gibi bunlar sizce neden oluyor

Erkekler ve Kızların davranışları neden iki cinsiyete ters geliyor?
Cevapla