Hangisini daha çok sever, huzurlu olursun?
Ben ikisinde de rahat edemem sanırım. Biraz da bu yüzden yolda olmam gerek. Çünkü ben yolcuyum 🌱
Sade ve sakin, karmaşa ve kaos

3 Mai
Hangisini daha çok sever, huzurlu olursun?
Ben ikisinde de rahat edemem sanırım. Biraz da bu yüzden yolda olmam gerek. Çünkü ben yolcuyum 🌱
Sade ve sakin, karmaşa ve kaos

3 Mai
Bazen kalabalığın uğultusunda kaybolmak, bin bir yüzün arasında kendimi unutmak isterim. Çarkların arasında bir dişli gibi dönmek, büyük makinenin ritmine kapılıp gitmek... Sonra bir kuş cıvıltısı, uzaktan gelen bir ney sesi, içimdeki boşluğu hatırlatır. Sessizliğin kollarına atılmak, yalınlığın huzurunda kendimle yüzleşmek... Aslında ikisi de aynı özlemin iki farklı yüzü: Ait olma ve var olma arayışı. Hangisi doğru, hangisi yanlış, kim bilebilir? Belki de cevap, ikisi arasında gidip gelen bir salıncakta saklıdır.
Birinde kök salıyorsun diğerinde kendini arıyorsun 🌱
Çok güzel ifade ettiniz..
Teşekkürler
Çok teşekkür ederim
Rica ederim.
Sorularınız çok güzeller
teşekkür ederim
Ben kaotik bir hayat yaşadığım için sakinlik bana ölmüşüm gibi hissettirir.
Cevap
8Cevap
Merhaba,
Sadece sevdiğim ile olan bir hayat! 😅
Sessiz sakin çok zor, deli dolu çılgınlar gibi! 😅
Hangisini söylesem beni kendine çekiyor sanırım ikisi de aynı benim için
Her iksininde fazlası insanı sıkabilir. Elbette alışkanlıklarında seçimini etkileyebilir
Sessizlik her zaman iyidir, kalabalık yaşamda hiç bir halt olmuyor
Sessiz sakin bir hayat. İşim yeterince gürültülü. Özel alanımda sessiz sakin olmayı isterim
Sessiz sakin bireysel kendi halimde tenha
Her şeyden biraz
Tabiki sessiz sakin
sakin tabiki
Sessiz bir yer
Yok sessiz olmasin
kaotik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar