Hristiyanlar gerçekten bu kadar merhametli miydi ya neden bize hep kötü tanıttılar?

Ben 1 ay önce ateist oldum ve frandada katolik bi okulda okuyorum, arkadaşımda katolik olduğu için her çarşamba günü gidip dua ediyor işte hani Müslümanların Cuma günüdür onlarındq çarşamba. İşte oradaki kadın hoca oluyor galiba bana çok iyi davrandı ateist olduğum halde girmeme izin verdi meyve ikram etti ben dini öğrenmek istedim diye herşeyi detaylıca anlattı gösterdi gerçekten ben böyle olduğunu bilmiyordum ben müslümanken ailem bana hep hristiyanlar şeytan falan derdi uzak dur ama bence Müslümanlar daha kötü beni döve döve camiiye götürmüştü bi kez baban istemiyordum ve camiye asla Müslüman olmayan birini almazlardı biz iyi onlar kötü derlerdi

Hristiyanlar gerçekten bu kadar merhametli miydi ya neden bize hep kötü tanıttılar?
Cevapla