Rabbim kabul etsin inşallah 🙏 🌸
(Ah bir de düz çıksa şu resimler )
(Ah bir de düz çıksa şu resimler )


Cevap
21Cevap
Yaşayamadıktan sonra... okusam ne fayda neyse okumanın hürmetine yanlışlar hayatımızdan çıkar inşaallah diyim :)
Ben arapçasını öğrenemedim birazda sorumsuz davrandım ama çok güzel resmen sanat eseri kayboluyorum resmen içinde ❤️🙂
Dimi❤️😍
Aynen valla 🌹
Defaatle okudum. Sadece Türkçe mealini değil yurtdışında bu işi adam gibi yapanların tercümelerini okudum.
Fotoyu çek.. sonra ekran al onu paylaş anca öyle düzeliyor.. Allah kabul etsin
Amin Allah razı olsun.. Çektiğim resmi ekran görüntüsü mü almam gerekiyor?
Evet öyle düzeliyor ve uygulamadan değil tarayicidan dene
Teşekkürler
Türkçesini okuyorum. Arapça sadece 1 kere hatm ettim o kadar...
Allah'ın gönderdiği 4 büyük kitabı da okuyup anlamak gerek.
Bende okurum hem ezbere hem yüzüne insanı rahatlatıyor
Merhaba,
Hayır okumuyorum. Sûre dua okurum, hadisi şerif okurum, Kur'an okumayı bıraktım..
Ben tam 20 senedir okuyorum, bu ramazan ayında hatim yaptım.
Yok değilim ama okuyorum küçükken başladım.
Ne gözel bir soru 🌸 Rabbim kabul etsin 🤲🏻
Amin Allah razı olsun ❤️
🤲🏻
Artık hayır okumuyorum. Bunların insan yazması arap masalları olduğunu anladım.
Allah kabul etsin bende okumuştum ama bıraktım tekrar okumak alışmak öğrenmek istiyorum bakalım ileride nasip olur inşallah
Ben de uzun süredir okumamıştım ama artık düzenli hale getirmek istiyorum
Okudum tecvid yaptım bıraktım
Nasıl yani?
İlk önce düz sonra tecvidli kuran okudum bıraktım
Tecvid, Kıraat ilmi içinde yer alan, Kur'an okuma usulü ve ilmidir. Harflerin mahreçlerine, sıfatına, medlere uygun okumaktır.
Tecvidi biliyorum ben de biran hatim mi diyecekti diye düşündüm :)
Hatim çok yaptım
2 tane de ben yaptım üçüncü yarım kaldı
Yaparsan
Ne
Türkçesini okuyorum bazen gerektikçe.
Arapçası?
Arapçada okudum da Arapçasının kime ne faydası var ki?
Yani ne dediğini anlamadıktan sonra bi yandan mantıklı
Kur'an gerçekten tanrı tarafından gönderildiyse ki bence öyle değil. Ama öyle olduğunu varsayalım. Tanrı/Allah sana boş boş bak diye göndermiş olamaz değil mi? Oku anla uygula diye göndermiş olma ihtimali çok yüksek.
Her gün elhamdülillah 🤍
Allah kabul etsin inşallah 🙏
Allah kabul eylesin..
Amin
Allah kabul etsin 🌼🌼
Amin Allah razı olsun 🌸
Mealini 6 7 defa okudum
Bu kuranı Kerim de ayetlerin açıklaması varmış böyle arıyordum bende şimdi okudum diğer okuduğum kuran da yazmıyordu..
Mealini okumuştum.
Çok şükür ben
Allah kabul etsin
ben fantastik tür severim ama bu kitap sarmiyor.
@Aaassssss gidio geldin sallıyorsun kuru sıkı
Tercih etmiyorum
Allah kabul etsin
Amin inşallah
Ben.
Çok okuyamıyorum ya
Hatim ettim.
ben şükür
Gitti bütün sevaplar
İsmi azam hep
Amin
Nasıl okuyorsunuz
Ben okuyorum
Genelde ataistler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle niyetin ve çaban çok değerli, Rabbim kabul etsin inşallah 🙏🌸 Kuran-ı Kerim okumak ruhu besleyen, insana huzur veren bir alışkanlık. Senin gibi birçok kişi düzenli olarak okuyor. Görseller konusunda bazen sıkıntı olabiliyor, ama önemli olan kalpten okumak ve anlamaya çalışmak. Sen yoluna devam et, bu güzel enerji seni hep olumlu yönlere götürecek. 😊📖💫