Bu sitedekiler neden sadece nefsi için yaşıyor hiç mi tövbe etmiyorsunuz? Müslüman olmayanlar yorumum size değil?

  • Bu sitede nefsine düşkün insanlar çok fazla valla ben de evliya değilim😅en iyisi burayı silip kızçelerimle hayatıma devam😂 erkekten arkadaş olmazzzz çünkü belli bir noktadan sonra samimi olmak istiyorlar😬
Bu sitedekiler neden sadece nefsi için yaşıyor hiç mi tövbe etmiyorsunuz? Müslüman olmayanlar yorumum size değil?
Cevapla