Evli olup, bekar zamanlarını özleyen oluyor mu aranızda?

Üniversiteden mezun olalı 7 sene oldu. Şimdi mesleğim, kocam ve çocuklarım var. Kocam bana çok hitap eden, aşırı yakışıklı ve çekici bulduğum biri. Üniversitede ise başka biriyle anılarım oldu, gelip geçici, sadece o zamanlar çok beğendiğim, asla ciddi olmayan, saçma sapan hayranlıktan ibaret bir ilişkiydi. Şimdi zaman zaman eski günleri özlediğimi fark ediyorum. Üniversite okuduğum şehri ziyaret ettim, eşim ve çocuklarımla. Asla aynı tadı vermedi. Kocama söyledim, ben neyin eksik olduğunu biliyorum tarzında konuşuyor. Ya ben eşimi ailemi çok seviyorum ama eski bekar zamanlarımdaki heyecanı özlüyorum. Birtek ben mi böyleyim? Herkeste var mı bu his?
Evli olup, bekar zamanlarını özleyen oluyor mu aranızda?
Cevapla