Bazen siz de benim gibi bekar zamanlarınızı özlüyor musunuz?

Ben bazen çok özlüyorum o günleri ya :D Yaşarken kıymetini bilmiyosun ama, sıradan geliyor sana tüm o şeyler. Ben bekar bir kızken ne güzeldi istediğim saatte yatıp istediğim saatte uyanırdım, dışarı çıkarken bebeğim olsun onun puseti olsun eşyaları olsun omzumda yük olmazdı. Sadece çantamı alır çıkardım dışarı, tek umrumda olan şey kendimdim. Eve de istediğim zaman girerdim. Şimdiyse ya uykusu geldiği için huysuzlanan bebeğim yüzünden ya da evde bekleyen ev işleri yüzünden erkenden eve gitmek zorunda kalıyorum. Daha özgürdüm bekarken. Arada bi bekarlık fotoğraflarıma bakıp bakıp geçmişe dalıyorum, yad ediyorum o günleri. Güzeldi. Ama şimdiki hayatıma da şükürler olsun tabiki. Bazen özlesem de bekarlığımı şu anki hayatımdan da oldukça memnunum. Ne zaman kendimi yorgun, tükenmiş veya kötü bi ruh halinde hissetsem, çipil çipil mavis gözlerine baktığımda bana her şeyi unutturan bi bebeğim var 💙
Bazen siz de benim gibi bekar zamanlarınızı özlüyor musunuz?
Cevapla