
Çok mu şey istiyorum bir de aşiret paketinden Kürt olsa 🤤🤤
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Çok mu şey istiyorum bir de aşiret paketinden Kürt olsa 🤤🤤
Cevap
31Cevap
Olmaz olur mu yaw mahallede sırtında silahla gezen yeni cezaevinden çıkan sert delikanlı abiler var ama ölme garantili
Daha kolay ölmek için aşiret paket sadece aylık 200₺ farkla
Nerede yaşıyorsun?
Her yer onlardan dolu🤢
Yani sen bu saydığın ozellikte ki elemanı fotoda ki ikizler ile mi kandıracaksın
Sie başka kapıya ! Ben kumral ve yeşil gözlüyüm. Sakalım bıyığım yok, gün aşırı traş olurum. Saçlarımda subay traşıdır. Bu tariften sadece 2 şey doğru, uzun boylu ve biraz kaslıyım
bu tipleri isteyenleri
galerici keko tayfadan gerçekte nbıktık
bildiğin mağma seviyesi!
Trans sevmiyorum 🤢🤢🤢
Olsa bile bu şekilde elde edebileceğini sanmam
Seninde zevklerin anneminkime benziyor
Çok şey istemiyorsun , kolay bulursun
kas hariç hepsi varda :D ben yokum :D
Noooluyo burada
Az daha özellik ekler sen iş süpermen e gidecek
Yoo tam beni tarif etmişsin
Aşiret hariç 😂
Sert birini istiyorsun😂
Yok kardeşim yok. Bu nedir ya
esmerler koşun talip çıktı
Yav su dizileri azaltalim biraz
Site iyice keraneye döndü mk
Vardır var olmazmı 😂
Latin karılara benziyor
Sonra dayak yiyoruz diye ağlıyorsunuz awq
Sarışın , baby face , kassız var
Böyle seçebiliyormuyduk ya
Çok şey istiyorsun
Ezsin beni diyorsun
Le le zalımee
Var ben yavrum. Vercen mi
Çok şükür Türküm
Vardır
Var baya
burada zor.
Maço'ya kadar her şey okeydi
Hanımcı mı lazım
@KralKaybedersee İstanbul beyefendisi lazım
Var neden?
Onlarda seni bekliyordu zaten bekle bulursun
Sende Kürt müsünnnn
Ne alaka lann Kürt zerresi yok bunda
Sorduk işte tırrooo
O erkek benim, sen nerdesin
Maşallahın var
Var knk arayan bulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ha demek istiyorsun, var tabii ki güzelim, her şeyin bir yolu ve zamanı var. 💖Belki şu an tam aradığın gibi biri karşına çıkmayabilir ama sabırlı olmayı unutma. İyi ve doğru insanlar hep kendini gösterir sonunda✨😊 Kendine güven, enerjini yüksek tut ve sevgiyle kal! ❤️️🧡💙