Kalıplaşmış tepkiler bi benim mi canımı sıkıyor? Ya da bi tek ben mi böyleyim?

Örneğin; tanıdık bi kadın hamile olduğunu söyleyince ya da nişanlandığını söyleyince herkesin o an "ayyyy canıım.. çok tebrik ederim" gibi aşırı pozitiv tepki vermeye çalışması bir bana mı doğru gelmiyor? Ben bunların kalıplaşmış tepkilerden ibaret olduğunu düşünüyorum. Açıkçası tanıdığım birisi yakınım bile olsa nişanlandığında ya da hamile kaldığında ben sevinmiyorum. Mutsuz da olmuyorum, mutlu da olmuyorum. Yani tam olarak benim için hiç bi şey ifade etmiyor. Sırf birileri alınmasın diye "tebrik ederimm)))" demek de canımı sıkıyor. Bunlar çok samimiyetsiz bir davranış. Bence kimsenin bu tepkiler içinden gelmiyor bunlar kalıplaşmış ayıp olmasın diye verilen tepkiler.
Kalıplaşmış tepkiler bi benim mi canımı sıkıyor? Ya da bi tek ben mi böyleyim?
Cevapla