İlişkinin kaçıncı ayında nişan yapılır?

3 ay oldu tanışalı aileler birbirini tanıyor. Şimdiden bu işe olacak gözüyle bakıyorlar tanıştırdıkları çocuktan ben de hoşlandım işinde gücünde iyi birisi ama nişan konularının açılması için henüz erken değil mi?

Güncellemeler
1 yıl
arkadaşlar öyle değildir diyorum ama bi bağlanma problemim olduğunu düşünüyorum herkes moda girmiş hevesliler görüştüğüm çocuk gerçekten düzgün birisi ve hoşlanıyorum da bir düzenim de olsun istiyorum ama daha konusu açılınca ter basıyor darlanıyorum annesi çok iyi ailesi çok ilgililer ama ben bu kadar insanla bu kadar gözün üstümde olmasıyla kendimi hapsolmuş gibi hissediyorum ileride yaşam alanımı biriyle paylaşmak hayatımı iki kişilik planlamak zorunda olmak hepsini düşününce kötü oluyorum
İlişkinin kaçıncı ayında nişan yapılır?
Cevapla