AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Olmaz ya. Bekar erkek öylesi kadınla sevgili olur ama asla evlenmez. O tip kadınlarla 30-35 üstü evde kalmış veya boşanmış dul erkekler evlenir.
Yani ilişkinizin içinde sekste olacaksa sevebilir belki bilemezsin
Olur neden olmasın benim kuzenim sevdi evlendi şimdi de çok mutlu yani 😊
Olur ama sevgili olur cinsellik olur dost hayatı yaşanır sadece
Belki sevebilir hayat bu ve bu elde olmayan bir şey ama evlenmez evleneceğini asla sanmıyorum.
Bekar bir erkek napsın senin gibi ikinci eli
Oo
Niye ikinci el ki
Niye olmasın anlamadım. Toplumun çok saçma yargıları var neden insanlar bireysel kararlarını alırken toplum araya girmek zorunda?
Gerçekten aşık olmasina rağmen bazı erkekler her erkekle yatan kadını bile alıyor aşık olan insan hiçbirsey gözü görmez
😂😂😂
Bekarlar bile koca bulamıyor sen bulabilirsen helal olsun 🤣🤣
23 yaşında iki çocuk sen çok kandirilirsin safsin
Farkındaysanız evlilik düşünmediğimi belirtiyorum açıkça.
evlenecek kadar mallar kaldı mı ya
Başka birinden olan bir çocuğu kolay kolay her erkek kabul etmez. Ediyorum dese de etmez
Dul bir kadın ne evlenmeyi ne sevgiyi hak eder düğün dernek bekleme erkekler hem cinsel olarak dağılmış mal sevmiyor hemde layık gormuyolar onca bence olmaz
Cinsel olarak dağılmış mal? Sizinde bir kadın olarak bir kadına yaptığınız yorum gerçekten içler acısı.
Sen de onu kullanmış olmayacak mısın kullanma amacıyla yaklaşsa bile?
Olmaz diye bisey yok sevede bilir ama ciddiyet olur mu bilemem
Çok düşük ihtimal ama olabilir
Başta aşkın heyecanıyla olur gibi gelecektir ama kesin ve net olarak olmaz.
Nereli olduguna da bagli mesela antepde ayip kabul etmez ailesi
Olabilir ama bu kadar sorumluluk bekar erkeğe fazla gelebilir
Seni sevmez gibi sevse de çocuklarına karşı bir sevgi besleyemez kolay kolay zor yani
ben böyle bir kadını sevdim her şeyi göze aldım ama tövbeler olsun bir daha
Yav ablacım ben bekar halimle ince eleyip sık dokuyorum 30 yaşındayım nasil birine güvenip hayatımı emanet edicem diye düşünüyorum.
Sen birinden kurtulmusken öbürünü başına sariyorsun ustelik 2 de çocuğun var.
Olabilir benim öyle çok arkadaşlarımın annesi evlendi ve adam çok iyi bakıyor çocuklara felan çocukları ve seni sevdikten sonra olur o iş korkma yani
olmaz o ilerde cocuk ısteyecek sendende 2 cocuk yapsa 4 cocuk nasıl bakacaak ıs adamı degılse zor
Olmaz olamaz demeyeyim ama olmaz. Niye mi? Bir taraf her zaman daha fazla şey yaşadığı için suçlanır en ufak tartışmanızda patlak verir.
Eger adam gerçekten seviyorsa olur çünkü birine aşık olunca yok boşanmış mi yok çocuklu mu kimse düşünmez üstelik hiç evlenmemiş kadınlar boşanmış çocuklu adamlarla evleniyorlar ama nedense bizim toplumda tam tersi garip karsilaniyor
Yaşın genç olabilir ama erkekler vajina yüzünden istemeyebilir seni
Bilemiyorum 2 çocuk var ortada sevebilir seven olur fakat çok engeller olur
Olabilir tabiki ama erkek cidden babalık yapabilecekse
Kaç yaşında evlendin ve ne zaman boşandın şu an kaç yaşındasın ki
Her yanıyla sıkıntılı bir durum boşanmış çocuklu bir kadın
olur ama evlenme erkekler bi halta yaramıyor anca ayak bağı
Ben ikinci el ürün kullanmam ama millet kullanır işte.
Dul ve çocukluyu anca kullanmak isterler
Niye sevsin ki
Davul bile dengi dengine
İlk evliliğin niye bitti ne yaptınsa artık boşanmış adam
Kalbinin kirinde boğul.
İki evladına analık yap doğurdun madem eşek gibi bakacaksın
Kimse senin karnından çıkardığına babalık yapmak zorunda değil kimseden böyle bir sey bekleyemezsin
İstediğin cevabı vermiyorum diye bana saldıramazsın sen
Pardon da seninle mi evleneceğiz biz? Ki sorumda evlenmek istiyorum lafı dahi yok. Ayrıca çocuklarıma bakmadığımı sana düşündüren nedir? İstediğim cevabı vermek zorunda değilsin, elbette aksini savunabilirsin ama yorumunu saygı çerçevesi içinde yapmak zorundasın. Anlamıyorum yani bu konuyla ilgili yaran var herhalde, bu denli gocunduğuna göre.
Tamam ama unutma bekar bir erkek istemez
Tamam işte direkt bunu söyleyebilirsin, her ikimizde kadınız farkındasın değil mi? Birbirmize köstek değil, destek olmamız gerekiyor.
Kızım sen varya şu yazdığın görüşe baktım da senin gibiler öyle düzgün diye tanıtırlar erkeğe kendini kız diye tanıtırsınız kendinizi yapmadığınız şey kalmaz herkes için söylemiyorum ama sen şu an bu görüşü yaptıysan bu lafları hak ettin gelmiş bide çocuklu boşanmış bekar bayanlara hakaret edersiniz onlar emin olun daha namuslu herkes biliyor
Kocası kötü çıkmış ne yapsın kızın suçu ne bu ne önyargı ne terbiyesiz ne aşağılık bir yorumdur ulan sen hiç mi terbiye almadın ailenden
Şu şahısın görüşünü şikayet edin
Soruyu soran kardeşim merak etme seninle evlenen de çıkar benim erkek kuzenim 2 çocuklu boşanmış kadınla aşık olup evlendi üstelik bekar daha önce evlilik yapmamış biriydi kuzenim mutlular yani boş kırıcı yorumları takma bile
yani modern insanlar bu durumu takmaz yobaz kafalar takar onlara bakma zaten onlarla evlenip zaten napacaksın modern insanlarla evliliğini yap
@flflfllf çok teşekürler desteğiniz için 🙏🏻💗
Kendine hesap açıp yorum yapman komik oldu
Kendi yorumum o şekilde olsaydı açıkça dile getirirdim, anonimim üstelik senden mi çekineceğim? Asıl senin kendini bu kadar önemsemen komik.
Cevap verdiğine göre sende beni önemsemişsin
Suçlayıcı tavrına susayım mı? Cidden değişiksin.
Kendine hesap falan açmadı ben başkasıyım canım saçma konuşma
saçma slq knsma aqqq
Modern insanlar boşanmış vs önem vermez bunu o küçük beynine soksun erkek yobaz kafaşar onemser onemseleride bir yandan senin için iyi soran en azından yobaz biriyle geri kafalı biriyle değilde modern biriyle evliliğini yapacaksın işte ne güzel
Yani modern insanlar takmaz onlarla evliliğini yapman senin için daha iyi zaten yobazları napacaksın huzur mu verir onlar zaten baştan yobaz kafaları elemiş olacaksın işte boşanmış olman büyük avantaj benden söylemesi 😉
Çocuğuda sorun etmez modern insanlar çünkü nasılsa büyüyecek çocuklar herkes biliyor yani kimse dert etmez rahat ol
@flflfllf tanışabilir miyiz lütfen? Enerjine hayran kaldımmm💗
Fake hesaptan yorum yapmaya devam et
Çok komiksin
İşine gelecek şekilde anlamaya devam et.
Senin modernlik dediğin şey, aslında sevilmemenin bahanesi. İnsanları yobaz diye yaftalayıp çöpe atarken, aslında kendi sevgisizliğini, ve içsel boşluğunu maskeliyorsun. Seninle bir hayat kurmak, bir çölün ortasında su aramak gibi kuraklıkla biter. Boşanman bir avantaj değil; belki de karşındaki insan için bir kurtuluştu.
Bence zorlama
😂 Hani sende kadınsın ya? Umarım aynılarını yaşamazssın.
Fakeden falan yazmıyor ben başkasıyım ve sen bu kadınla bu şekilde konuşamazsın boşanmış olmak suç veya ayıp bir şey gibi burada laf atamazsın ama ben senin sorununu biliyorum senin sorunun şu bekar erkekler boşanmış kadınlarla evleniyor diye bu kıskançlığın sen bekarsın sana bakan erkek yok diye kıskançlıktan kuduruyorsun boşanmış insanlar daha gözde olduğu için soran takma yarası var bunun
Bu böyle çok kınadı seni kesin boşanır bu ilerde soran bak da gör bu canım benide kınadılar kaç kişi boşandı benden sonra ulan kınamayacaksınız kınadığınız başınıza gelmeden gebermezsiniz
Soran böyle insanlar karşı yumuşak da konuşma küfür ey kavganı et gtlerini kaldırma sana böyle davranmalarına izin verme
tersle iyi konuşma bu tiplere karşı
Canım, belli ki bu konu seni derinden sarsmış. Bu kadar hiddetli bir çıkış, yalnızca içine oturmuş bir kıyasın dışa vurumu olabilir. ‘Boşanmış insanlar daha gözde’ demen, farkında olmadan itiraf ettiğin bir gerçeğin sesi gibi yankılanıyor burada. senin gibi insanlar gündemimize yetişmeye çalışırken dilini ısırıyor, sinirden parmaklarını çatırdatıyorsun. Ne yazık ki senin gölgede kalmışlığın bizim ışığımızı karalayamıyor.
Bekâr erkeklerin tercihlerinden bu kadar rahatsız olman da ayrı bir ironi. Ama suç senin değil tabii, seni kimse uyarmamış: piyasada sadece gözde olmak değil, karakterli olmak da gerekiyor.
Kıskançlığını kusarken bekar kadınları hedef alman, senin içten içe tuttuğun ama asla ulaşamadığın seviyeye duyduğun öfkenin dışavurumu. ‘Ben kimim de laf atıyorum?’ diye kendine hiç sordun mu? Sanmam. Çünkü senin asıl sorunun başkasının mutluluğu değil, kendi değersizliğini başkalarının hayatına saldırarak örtmeye çalışman.
Ama üzülme, biz senin gibileri de çok gördük. Kendi hayatında hiçbir kapı açılmayınca, başkasının penceresinden bakmaya çalışan, sonra da ‘ne var orada?’ diye bağıranlardan birisin işte. Merak etme, biz camı kapatırız. Soğuk alırsın sonra, sonra da yine bizi suçlarsın.
Senin gibiler, hayatı boyunca ne saygı görmüş ne de değer verilmiş, sonra gelip başkasına akıl vermeye kalkıyor. 'Kavganı et, gtünü kaldırma' diye konuşuyorsun ya, sen o gtle ne zaman yere basabildin de şimdi başkasına duruş öğretiyorsun? Ezikliğini örtmek için racon kesiyorsun ama boşsun, bomboş. Sende fikir yok, zeka yok, sadece ses var. O da sinek vızıltısı gibi.
Yalakalıkla, sığ cümlelerle, küfürle sertlik kasmaya çalışma. Sertlik senin gibi kasıntı komplekslilerin işi değil, duruş sahiplerinin işidir. Ama senin ne duruşun var ne de omurgan. kendini ezdirenlerin baş temsilcisisin. Ekran başında aslan kesilen ama sokakta sineğe yol veren tiplerin dijital suretisin sen.
. Bu kadar içi boş, bu kadar seviyesiz bir yorumla rezil olabilmek de ayrı bir meziyet. Neyse, sana da bravo. İnsan bu kadar küçük düşmeyi ancak bilerek yapar
Kime yazdırdın? Merak ettim açıkçası
Hitabet yeteneğim kuvvetlidir.
Keşke biraz da empati yeteneğin kuvvetli olsaydı.
Okey.
Olmaz o çocuklar ileri de muhakak sıkıntı olur
Bence denk olmak lazım…
Aşk olursa olur çok gördüm
Gayet de olur neden olmasın?
Evet sevebilir ve evlenebilirler
Olması çok zor
Tam tersi olsa yine olurdu da böyle olmaz bence
Bazıların merak ettiği soru bazılarının da hayali
Zor secim. Ben sahsen girmezdim.
Çocuk varsa çok sıkıntı olur
Sevdiyse neden olmasın aşk cesaret ister 😉☕
Olabilir , baya yayginlasti
Olabilir neden olmasın
Evlenebilir ama zorluklar olur.
Boşanmış erkekle olmuyor evde kaldık
Sokuşmalık mı?
sever sevmesine ama çocuklar hep sorun olur
Olur niye olmasin
Zor, imkansız, boş hayallere dalma
Kullanma amacı ile yaklaşır
Simdikiler böyle sevyor damatlar hep bekar gördüğüm
😂😂
Ben kabul etmem
Çocuk varsa zor gibi dul olabilir
İşini görür devam eder
Evlenirsin ama gerçekten sevilirmisin bilmem
Tabii ki sevilebilir bunda ne var ki
sevebilir tabi
güzel yuvada olur hatta
Olabilir neden oşmasın
Sevgi varsa neden olmasın
Bacak arasına göre insan seçilmez