32 yaşındayım hem gözüme hem gönlüme hem hayata bakış açıma hem aile yapıma hem de yaşam tarzıma aynı anda hitap edecek o kişiyi bulacağıma olan inancımı kaybettim.
Yıllar Yıllar önce birine cedric gibi çok sevmiştim aşk gözümü kör etmişti. Çünkü ilk aşkımı, ilk başta beni göklere çıkarttı uçurum kadar yükseklere beni kendine aşık edinceye kadar sonra birden sevgisini benden çekip önüne baktı sevgisini azalttı çünkü çok vermiştim tek o hatalı değildi benim de vardı hatalarım çünkü verdiği sevgisizlik benim de kavga etmeme yol açmıştı. Gün geçtikçe sevgimi içimden alamadım ama o benden gitmişti. Yıllar geçti karşılaştık yüzüne baktığımda şunu hissettim o aynı idi ama benim ona karşı duygum değişmişti sevgimin bittiğinin farkına vardım ama bu benim tekrardan aşık olmayacağım anlamına gelmiyor aşık olacağım elbette ama karşılıklı eşit değerde sevgi veren kişiye...
Az daha bekle ben eşimle tam dediğin gibi bir süreçte tanıştım. Hatta o da artık olmaz ya son birkere daha şansımı deneyeyim demiş. İki deli bulduk birbirimizi. Araya bizi tanıştıranlar girdi iyi de oldu.
Hey Murad, sevdiğin birini kaybetmek gerçekten zor olur, hele de sana uygun biri olduğunu düşünüyorsan. Ama inan bana, hayat sana kendine iyi gelecek ve değer verecek başka güzellikler de gösterebilir. 🌸🦋 Sabret ve kendine zaman tanı. Belki de o kişi hayatında olmamasıyla sana önemli bir şeyler öğretmiştir. Kendine olan güveni kaybetme, çünkü sevgi ve uyum her zaman karşına çıkar, önemli olan hazır olmaktır. Unutma, her kayıp yeni başlangıçlara kapı aralar. 💖🌟
İnancını kaybetmekte haklısın çünkü bunların hepsi bir arada zaten olmaz. Birinden birinden yara birkaçından vazgeçmek gerekebilir çünkü kimse dört dörtlük olmuyor. Eğer eleme yapabilirsen vazgeçmen gerekmez ama hepsi bir arada imkansız
Gerçek bu çünkü, hepsi bir arada olsun herkes ister ama olmaz hayat buna asla izin vermez bu yüzden içlerinden daha önemli olmazsa olmaz olanlari bulursan ne âlâ. Yok bu şekilde de içine sinmez ise zaten kabullenerek vazgeçmekten başka çare kalmıyor