Annem ve babam ailemizi berbat ediyor herkes bıktı artık? Ablalarım depresyona girdi evde kimse mutlu değil?

3 kız kardeşiz babam ben kendimi bildim bileli erkek çocuğu olmadığı için yakınır bizi küçük görürdü. Annemde ben 7 yaşımdayken hem tansiyon hem şeker hastası oldu. Yani hep hasta çoğu zaman babam sürekli sinirli ve kızgın olur ama annemde aynı şekilde hayatı daha da dar eder. Ablalarım öğretmenlik okudu ve malum atanamadılar ama işte çalışıyorlar en büyük ablam kendi kazanır kendi yer babamdan para almaz bile diğer ablam maaşının çoğunu babama verir geriye bin TL falan kalır o da onunla geçinir bende devlet bursu alıyorum yattığı gün hepsini ona veriyorum ama bir türlü memnun olmuyor çalışmak istemiyormuş herkes yatıyormuş kendisi çalışıyormuş her şeye kulp bulur kavga eder sürekli her gün kavga azarlama küfür yeriz annemde yangına körükle gider daha da sinirlendirir babama karşı. Bugün annem kendi sinirlendi bize hepinizden aynı anda kurtulsam falan dedi neymiş ev kalabalıkmış kimse bir şey yapmıyomuş evlenmiyormuşuz falan filan tansiyonu çıktı hastaneye gidene kadar ablama ve bana bağırdılar dönüşte de babam ablama evlen git kurtulmak istiyorum falan diye bağırdı çok üzüldüm böyle bir hayat yaşamak istemiyorum

Annem ve babam ailemizi berbat ediyor herkes bıktı artık? Ablalarım depresyona girdi evde kimse mutlu değil?
Cevapla