Bir kadın erkekten daha fazla kazanmalı mı?

Bence Bir kadın erkekten çok daha fazla kazanmalı çok daha fazla okumalıdır kadının erkekten çok daha güçlü durması gerekiyor özellikle günümüz dünyasında şimdi bana işte erkek eril enerjisini kaybetti kadın erkekler yüzünden çalışmaya başladı diye demeyin ben her zaman şöyle düşünürüm hayatı kötü dünya kötü kadının erkekten çok daha güçlü olması gerekiyor ki kendi istediğini yapsın bir kadın asla bir erkeğe şunu alabilir miyim diye sormaması gerekiyor çocuk mu yani bu kadın ve şöyle düşünüyorum Bir kadın eğer evi idare edebiliyorsa ki evde idare etmesi gereken bir sürü şey var aslında bulaşık yıkama çamaşır yıkama eve ekonomisi yemek yapma çocukla ilgilenme falan bunları idare edebiliyorsa bir fabrikaya girdiği zaman da o fabrikanın verimliliğini arttırır bu yüzden bence çalışma hayatında kadının her zaman bir kere olmalıdır siz ne düşünüyorsunuz
Bir kadın erkekten daha fazla kazanmalı mı?
Cevapla