Güncellemeler
1 yıl
kişisel bir şey olmadı, ayrıyız babasıyla evi terk etmedik, biz evde yaşıyoruz yani düzeni bozmadım, kimseye sığınmadik tüm yükün altına girdim onu okutmaya evi geçindirmeye çalıştım. Babası sırrtını döndü fakat ben hep yanlarında oldum düzeni devam ettirdim ama babası yerine bana düşman oldu, sanki herşeyi ben yaptım gibi, üni başlamıştı orada da yapamadı okulu bıraktı, işe girdi ehliyet aldı çalışıyor bir sorun yok görünürde. Ama suçlu ben oldum sanırım
Güncellemeler
1 yıl
Evden def ettim eşyaları kapıya koydum iki gündür alan yoktu bugün alınmış eşyalar. Umarım babasına gitmiştir iyidir merak da ediyorum ama aramam zaten açmaz. Allah aklını başına alıp karşıma getirsin ya da kendi hayatını kursun inşallah
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Fakbadini o varken eve çağır
Yok kimse ben 10 yıldır tek yaşayan namuslu biriyim ev geçimim var her derdim bitti bu kaldı. Herkesi kendiniz gibi sanmayın
O zaman oğlunu dışarıya atma dışarda ne olduğunu bilsen bu soruyu sormazdın
Evde de huzur yok böyle nereye kadar, herşeyi kırıp döküp bitirene kadar mı
Babasına söyle o alsın
Ayrıca babasını eğer bu zamana kadar yok saydırdıysan bedelini bu şekilde ödetiyor olabilir
Ben kimseye yok saydırmadim babası ile istedikleri zaman görüştüler babaları görüşmedi çoğunlukla. Bedeli ben değil ona ödetmeli bunu ona da diyorum susuyor, benim hakkımı da ödeyemez.
Almıyor zaten babası da ne eskiden ne şimdi
Allah Allah 😲 valla çok ilginç ya
En azından bi baba olarak kulağını çekmesi lazım
Belki de bu durumlarda olduğumuz için mutlulukla seyrediyor bile ne çekmesi. Ne alması
Mutlu olması seninle oğlunun bu durumda olduğu için
Ama oğlunun ters bi şeyler yaptığını görürse işte o zaman birşeyler diyebilir
Sen bence bu işi oğlunda babası ilede konuş eğer yaptıklarında ısrarcı olursa polise söyleyeceğini bildir hatta uzaklaşma kararı aldıracağını söyle ve bunu yap yapmazsan ciddiyetini anlamazlar
Ters bir şey yaptığı yok, monitöru kırmış bugün sen yanına al diye haber ettim ses yok, polislik olursak siciline işlerse ya da nezarette kalır da döverlerse diye korkuyorum
Ya yok be abla hiç bi şey olmaz
Mahkemeye çıksa bile bi şey olmaz sen davacı olmadığın sürece
İyi de olmayacaksam niye şikayet edeyim? ya da niye oraları meşgul edelim
Aile içi olduğu için en fazla karakola alıp ifade verir
Tekrar ederse mahkemeye çıkar bi iki mahkeme gördükten sonra şikayetini geri çekip uzlaşma talep edersin en fazla
Askere gidecek yakın zamanda bu da çözüm olur mu acaba? Orada aklı başına gelir mi
Askerlik şu an 6 ay bizim gibi 15 ay yapacak olsaydı etkili olur diyecektim ama 6 ay işte
Bence etkisi olur
Hayırlısı be gülüm
Sen nasıl annesin dogurmaycan o zaman
Geçti artık geri içeri sokamayiz bu yüzden bundan sonrası için çözüm ne onu soruyorum?
Demek ki seni çok kızdıracak bişey yapmış yoksa ne anne ne baba laf demez çocuğuna
kişisel bir şey olmadı, ayrıyız babasıyla evi terk etmedik, biz evde yaşıyoruz yani düzeni bozmadım, kimseye sığınmadik tüm yükün altına girdim onu okutmaya evi geçindirmeye çalıştım. Babası sırrtını döndü fakat ben hep yanlarında oldum düzeni devam ettirdim ama babası yerine bana düşman oldu, sanki herşeyi ben yaptım gibi, üni başlamıştı orada da yapamadı okulu bıraktı, işe girdi ehliyet aldı çalışıyor bir sorun yok görünürde. Tüm suçum bu
ALLAH yardımcın olsun zor bir durumdur besle kargayi oysun gözünü
🥺
Bu arada özür dilerim ya konuyu bilmeden böyle yazdım
Yardımcı olayım şehir ne
İstanbul nasıl olacaksın. Yaz görelim
Tamam ben de İstanbul ad soyad ver attiririm onu
Saçmalama. Nasıl olacak o gerekçe?
Detayları istersen özelde konuşalım istemem dersen iyi günler
Madde mi kullanıyor anlamadım ki
Hayır sadece hırslı agresif. Kendini bir bk sanıyor diyebiliriz
Uzaklaştırma al ablada zamanında bisey B mi oldu ki kimse böyle olmaz
Tatlım kişisel bir şey olmadı, ayrıyız babasıyla evi terk etmedik, biz evde yaşıyoruz yani düzeni bozmadım, kimseye sığınmadik tüm yükün altına girdim onu okutmaya evi geçindirmeye çalıştım. Babası sırrtını döndü fakat ben hep yanlarında oldum düzeni devam ettirdim ama babası yerine bana düşman oldu, sanki herşeyi ben yaptım gibi, üni başlamıştı orada da yapamadı okulu bıraktı, işe girdi ehliyet aldı çalışıyor bir sorun yok görünürde
Uzaklaştırma al abla başka çare yok
Kamu davası açılırsa siciline işlerse, nezarete atarlar orada döverlerse bunu da istemem
uzaklaştırma kararı al abla
Onu da düşündüm ama karara rağmen kapıya dayanirsa?
polis çağır
bunu konuşalım istersen
eve neden zarar veriyor onu anlamadım
İşte kafası atınca bir şey kırıyor gibi düşün
pisikolojij sorunu var o halde
Diyorum ama ne yapacak o bana diyor gitmiyor
aile bireyi olarak ikiniz misiniz?
Birde kardeşi var küçük daha reşit değil
ikinizede tavrı aynı mı
Evet
Konuş
Çözüm olmuyor
Evlendir
Daha neler, bu mu çözüm
Döv
Gücüm yetmez
Şehşr değiştirin
Mümkün değil ev bizim
bıkkınlık mı weriyor
Evde huzur yok kardeşine de çatıyor sürekli ne kendine huzuru var ne kimseye.
size haksızlık yapıyor..
Evet ama çözüm arıyorum
walla ya tayin olursa
ya da evlilik
Sadece askere gidecek yakın zamanda onu bekliyorum ama gelince eve sokmam o kesin o zaman dananın kuyruğu kopacak
Tayin işi yok okulu da bıraktı evlilik de aman aman. Birde eş başıma bela etmesin
belli sizi çok zorlamış
inşallah askerliği yakın olur
sen evlimsnn..
1 ay diye düşünüyorum gitmesine.
inşallah selametle gider
sende az ferahlarsın
Ya gelince? 6 ay zaten artık askerlik ne ki
onu sonraya bırak
o zmn çaresi düşünülür
Çaresi şimdi neyse o zaman da o ama bakalım belki askerlik adam eder mi mucize lazım
haha doğru dedin
kaç aydır sona
gitnesini istedin kadar attın
Ne yazdın anlamadım
son kaç aydır boyle gitmesini ister oldun
mesaj mümkün mü
Hayır
ciddiyim
arkadaşça bak
Sağol kapalıyim mesaja
merhaba
cane selam nberrrr
Az muhatap ol
Keşke çözüm olsa zaten konuşmuyoruz uzun süredir ama kardeşine de çatıyor sinirlenince bir gün onunda kemiklerini kıracak diye korkuyorum. Bize bişey yapamayınca evdeki bir şeyi kırıyor bugün bilgisayar monitörü kırmış ben evde yoktum kardeşine zorbalık yaparak
Sağlam bir dayak lazım
Atacak kimse yok benim gücüm yetmez
Akraban da mı yok veya çevren. Dayak dışında adam edecek
Yok kimse İnan. Olsa zaten bir çözüm aramazdim bu yüzden hukuki bir çözüm bulabilir miyim diye soruyorum aslında
Ne istiyor gerçek anlamda sorar mısın dertleşmeyi dene
Tatlım hepsini yaptım sonuç yok. Ne istiyorsun benden diyorum ses yok, psikoloğa git iyi değilsen diyorum yok, konuşmuyorum bu seferde çocuğa çatıyor her an burnundan soluyor bahane arıyor
Oyun konsolu alsan oyunla vakit geçirse
Tatlım çalışan adam bu, hem vakti yok eve geç geliyor hem ilgisi yok
Çok üzüldüm gerçekten, başka uğraş bulur inşallah kendine kötü arkadaşlık edinmesin de
Kimseyle de geçinemiyor ki ne arkadaşı, kötüsü iyisi yok kimse işte evde kimseye gözü huzur vermiyor