Kadın - erkek kankalığına neden bu kadar karşılar?

Bazıları kadın - erkek dostluğuna çok karşı. Benim kardeşce sevdiğim erkekler var. İlla herkes farklı bir şey düşünecek diye bir şey yok... Bir erkeği gayet de kardeşçe sevebilirim bir erkek de beni kardeşçe sevebilir.. Nedir bu kadın - erkek arkadaş olamazcıların düşünce tarzı?

Kadın - erkek kankalığına neden bu kadar karşılar?
Cevapla