Kadınlar erkekleri neden sömürüyor?

Nedense ilişkide önem verilmesi gereken tek şey kadın tarafı gibi. Erkek hep bir şey sunan olacak karşılık beklemeyecek sırf kadın diye dünyayı ayaklarının altına serecek... Eril dişil enerji muhabbeti de ayrı bir saçmalık. Erkekler önce kendine değer vermeli... Kız milletine değil.

Kadınlar erkekleri neden sömürüyor?
Cevapla