Kayınvalidemin kışın 2 ay kalması hakkında ne yapabilirim?

Evi soğuk oluyor diye 2 ay bizde kalıyor. Bunu nasıl çözebilirim sizce?

Güncellemeler
1 yıl
Ne yapabilirim?
Kayınvalidemin kışın 2 ay kalması hakkında ne yapabilirim?
Cevapla